Anak Yang Soleh

Sumber Gambar :www.Facebook/ISLAMAllahMuhammad

Godek2 FB Jumpa gambar ini:

Dan dari kata-kata dalam kotak fikiran aku tak kan tunggu gambar macam ni keluar baru kita nak terfikir benda macam ini,Permulaan doa kita selepas sembahyang fardu setiap hari dah tentu kita mesti memohon keampuna dosa terhadap ibu bapa,barulah kita isteri,anak-anak,keluarga,saudara mara,rakan-rakan dan musuh kita yang paling kita tak suka. (yang tentang musuh kita itu pernah terdengar kuliah dari Pak Kiai Hj Suhaili solihin KG Parit Lajer )Tapi aku tak berani nak tulis kat sini pasal agak ingat2 lupa.Rasa tak wajar menyampaikan ilmu yang tidak tepat atau kurang betul. 
Mak aku selalu pesan dah tahu otak tu bukan computer bawaklah buka catatan kalau pergi mengaji ini makan minum pun tak berapa terjaga,kepala ikan kau bedal tah air tu dah masuk semut ke apa main tibai je.

NO JENAMA DAN MODEL HARGA TAWARAN ISTIMEWA
1 York 1.0hp air conditioner YSL3F10/YWM3F10 Wall Split RM799.00 SURVEY SEKARANG
2 Daikin 1.5hp FTN15P & RN15F Eco King Wall Mounted Air Conditioner RM1211.25 SURVEY SEKARANG
3 Sharp 1.0hp eco Non-Inverter Split Air-Conditioner AH/AUA9SED RM793.46 SURVEY SEKARANG
4 KDK KB404 Table Fan 16" RM 125.00 SURVEY SEKARANG
5 KDK KC4GR Wall Fan 16" Remote Control RM 259.00 SURVEY SEKARANG
6 KDK K15V0 Ceiling Fan 60" RM 146.70 SURVEY SEKARANG
*Harga tidak semestinya sama dengan apa yang dipaparkan*

12 Comments

  1. tehr May 19, 2012
  2. pipoq May 19, 2012
    • onlajer May 21, 2012
  3. jebengotai May 19, 2012
  4. Yas y May 20, 2012
    • onlajer May 21, 2012
  5. Izzuddin Fauzi May 20, 2012
  6. onlajer May 21, 2012
  7. maza May 21, 2012

Leave a Reply

CommentLuv badge