Apa Kata Makcik Tentang Bil RM6000

Ada sesiapa yang baca akhbar sinar harian tak semalam yang menyatakan ada satu restoran sudah sembelih pelangan VVIP sehingga RM6000. Gua baca tajuk je itu pun gua perasan yang dia tulis restoran itu cekik darah tapi setelah gua mendengar video penjelasan Makcik restoran ini wah memang la patut pun cas macam itu satu kampung yang datang siap boleh tapau lagi.

Gua bukan nak sebelah sesiapa lah tetapi kekadang kita ni pun kena agak – agak la makan nak sedap tapi bayar nak murah. Berdekatan tempat gua pun ada warung tepi jalan yang jual ayam kampung walaupun gua rasa macam ayam pencen seketul pun cas sampai RM5 itu tak masuk Nasi, sayur dan tempe goreng kegemaran gua air sirap limau lagi mak oi kerja kuli pun makan tengah hari dah jejak RM10 mujur aku bukan kaki Dunhill kalau tak lagi parah. Tengok makan tepi jalan pun boleh jejak RM10 lagi lauk kuli – kuli je ini makan nak sedap gulai ayam kampung lah, ayam goreng kampunglah, Gulai telur itiklah belum campur kuih Muih lagi la tambah up itu harga.

Nasib makcik ini tak berapa cerita bab air kalau masuk air huh lagilah yang dari Teh-o sampai ke kopi o cap Ali lagi tak haru dibuat nya nasiblah bukan tengah hari kalau tengah hari mesti ada yang mengada nak mintak cendol. haha

NO JENAMA DAN MODEL HARGA TAWARAN ISTIMEWA
1 York 1.0hp air conditioner YSL3F10/YWM3F10 Wall Split RM799.00 SURVEY SEKARANG
2 Daikin 1.5hp FTN15P & RN15F Eco King Wall Mounted Air Conditioner RM1211.25 SURVEY SEKARANG
3 Sharp 1.0hp eco Non-Inverter Split Air-Conditioner AH/AUA9SED RM793.46 SURVEY SEKARANG
4 KDK KB404 Table Fan 16" RM 125.00 SURVEY SEKARANG
5 KDK KC4GR Wall Fan 16" Remote Control RM 259.00 SURVEY SEKARANG
6 KDK K15V0 Ceiling Fan 60" RM 146.70 SURVEY SEKARANG
*Harga tidak semestinya sama dengan apa yang dipaparkan*

11 Comments

  1. Hafizul
    Twitter:
    October 10, 2013
  2. EIzil October 10, 2013
  3. blogger lelaki
    Twitter:
    October 10, 2013
  4. Mohd Shubhi
    Twitter:
    October 10, 2013
  5. papa mifz October 10, 2013
  6. Hazmin Hamudin October 10, 2013
  7. sabree hussin October 11, 2013
  8. titan
    Twitter:
    October 11, 2013
  9. TehR
    Twitter:
    October 11, 2013
  10. Hafiszan Kamarudin
    Twitter:
    October 11, 2013
  11. pahan October 13, 2013

Leave a Reply

CommentLuv badge