Beli mesin basuh terbaik LG twin wash – jom survey

Beli mesin basuh terbaik LG twin wash. Antara asbab untuk membeli sebuah mesin basuh yang baru adalah kerana mesin basuh yang lama sudash rosak.

Biasanya walaupun dah rosak anda akan cuba repair berberapa kali.

Harga untuk sekali repair minima RM70. Kalau technician itu kata RM300, anda akan berkira – kira. Paling banyak terjadi anda akan terus senyap sepi.

Gila RM300 kalau tambah RM200 dah dapat yang baru, tapi itu kata kita, kata mereka, spare part dapat pun memang dah mahal. Tak kan nak kasi murah.

Masa untuk trouble shoting pun ada harganya bai.. hihihi. lepas tu telepon pun kena duit hahaha.

Jadi apa yang terbaik ialah jika anda rasa mahal. Anda terus terang sahaja tak nak buat , jangan biarkan perniagaan orang kita jadi tak keruan. nak buat ke tak dan kalau tak buat nak macam mana. hantar balik ada kos . atau anda terus sahaja sedekah kan untuk mereja jual besi buruk atau untuk dijadikan lain – lai spare part.

“win – win situation” Kedai mereka tak penuh dengan barang tak boleh pakai, rumah kita tak semak dengan ada mesin basuh rosak. Lagipun life span untuk sebuah mesin basuh tiduk kurang dari 5 hingga 7 tahun. sudah cukup untuk anda.

Baca juga – Pengalaman membeli mesin basuh Auto terbaik dengan harga murah

Ada untung maa.

So nak beli mesin basuh baru mesti nak ada satu daya tarikan.

Nak jimat elektrik, nak jimat air, nak jimat sabun. semuanya nak jimat lah. (dah tak payah basuh jimat selamanya hihi)

Dua tiga kali aku nampak iklan dekat TV singapore mempromosikan Mesin basuh LG Twin Wash.

LG TWIN WASH TWC1450H2E + TC2402NTV 10.5KG WASHER 7KG DRYER COMBO

Fuh ada part besar ada part kecil.

boleh basuh pakain secara berasingan. Cadar yang kena kencing anak boleh cuci. Kain pelekat abah pergi mesjid pun boleh cuci sekali. tapi dalam bekas berasingan.

Nampak kan, kesucian pakain ibadah boleh dibasuh secara asing dengan pakain lain.

Jadi disini saya nampak satu nilai yang lebih besar dari nilai jimat yang saya sebutkan diatas.

Jadi kalau pakain putih nak asing dengan pakain yang mudah luntur warna tak menjadi masalah. lagilah nak cuci sikit – sikit.

cuci sahaja diruangan yang kecil dibawah. mudah bukan.Jadinya untuk anda yang nak survey – survey boleh sahaja layari halaman mesin basuh lg dari sini…LG TWIN WASH TWC1450H2E + TC2402NTV 10.5KG WASHER 7KG DRYER COMBO

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge