Beli Oven Elektrik dengan komisen Lazada kali kesembilan

Alhamdulilah Tidak dijangka sama sekali Lazada telah membayar komisen ke9 saya sebelum masuk bulan hadapan.

Biasanya apabila menerima invoice pada awala bulan, bulan hadapannya barulah lazada akan menjelaskan bayaran melalui Citibank Malaysia.

Tak banyak , tapi saya tetap bersyukur , aktiviti sambilan menulis diblog ini dapat juga menghasilkan pendapatan pasif.

Munkin tidak sebanyak otai – otai yang sudah lama berkecimpung dalam dunia penulisan dan juga perniagaan online tapi sedikit sebanyak komisen seperti ini dapat lah juga memberi semangat untuk terus berusaha..

Okeh komisen lazada untuk bulan lepas , hanyalah sekitar RM180.10

Jadi untuk komisen sebanyak itu saya rasa, saya boleh membeli sebuah oven elektrik .

Oven lama timer dia sudah rosak jadi saya beli lah yang ini.

Dan untungnya lazada juga ada menjual oven elektrik dengan potongan sebanyak 50peratus. Dan jika saya tidak silap dengan pembelian melebihi RM100 segala kos penghantaran akan ditangung oleh pihak lazada.

Untung bukan? Beli barang lazada dengan mengunakan wang hasil komisen jualan Lazada.

Untuk jenama Pensonic ini , Ia diberi jaminan selama setahun . Anda boleh lihat maklumat produk melalui pautan Oven Pensonic.

Tak perlu nak susah – susah pergi pasaraya  , drive jem atau jem di kaunter pembayaran . lebih – lebih lagi jika sudah hampir dengan musim perayaan.

Tetapi jika anda ingin juga membeli di kedai elektrik yang berhampiran dengan tempat anda, Anda boleh juga survey – survey dahulu harga oven ini di lazada . Sebagai perbandingan.

Jadi dalam masa berberapa hari saya akan menerima oven ini, Dengan oven elektrik seperti ini boleh lah saya memujuk isteri saya untuk menghasilkan biskut cornflake madu kesukaan kami sekeluarga.

Beli Oven Elektrik murah

p/s: Sekarang ni Lazada tengah ofer kaw – kaw , time macam ini lah untuk anda survey — survey mana lah tahu ada yang berkenan dihati – Survey Harga Oven Di Lazada

Baca juga – Cara beli Microwave Oven Sharp Murah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge