Bisnes Air Ramadan ini pasti lebih mencabar ,Jom dapatkan Panduannya

Bissmilahirahmanirohim.

Bisnes Air Ramadan ini pasti lebih mencabar ,Jom kita dapatkan Panduan terbaiknya.

Setiap kali menjelangnya Ramadan pasti akan ditunggu oleh semua lapisan masyarakat Islam diseluruh dunia.

Ramadan ialah bulan yang penuh dengan keberkatan dan keagungan. Dengan adanya satu malam yang lebih baik dari seribu bulan, Manakah tidak ramadan sentiasa ditunggu oleh kita.

Walaupun bulan Ramadan ini sungguh singkat hanya sebulan sahaja. Tetapi disebabkan bulan mulia ini juga ramai yang mendapat keuntungan dari segi Akhirat dan duniawi.

Jika saya mengambil dari sisi duniawi , pasti anda akan terbayang bagai mana peniaga mula berebut ubtuk mendapatkan tapak perniagaan mereka di Bazar seawal bulan Rejab .

Malah mereka juga sangup mula berniaga secara kecilan seawal 6 bulan sebelum puasa. Bagi menampakan mereka sudah lama berniaga dikawasan tersebut.

Tidak kesah lah semua itu, apa jua taktik yang mereka gunakan tidak menjadi masalah. Asalkan mereka tidak menipu atau melakukan pekara yang tidak sepatutnya dilakukan.

Yang penting mereka berniaga , secara ikhlas, Dan menjaga kebersihan diri dan yang paling penting makanan atau minuman yang mereka jual.

Dalam konteks ikhlas juga, apabila berniaga pastikan harga yang anda jual sama nilai dengan produk yang anda tawar kan.

Kekadang ada juga orang boleh terima kalau kita jual mahal sedikit , tetapi kualiti tip – top. Tetapi jangan sampai Harga mak datuk ,Produk? hampeh ,menyesal , ini kali sahajalah. Jangan pula terjadi seperti ini. Lagi – lagi dibulan mulia Harga boleh tahan inti oksigen kan dah jadi bahan carut.

Kamu semua kena ingat, kita berniaga dengan ikhlas orang akan mendoakan kita. Kalau meniaga jenis asal boleh tetapi harga melampau, takut yang beli kurang pahala , yang jual lagi berkali kurang, pasal ramai sangat yang mengata.

Jadi untuk peniaga beringat ya.

Okeh siapa yang target nak bisnes air boleh terus baca.

Dekat sini seperti biasa saya ingin kongsikan panduan BISNES AIR TERBAIK dari Chef Hairull. Beliau dan Ahli keluarga pun memang dah sebati dengan bisnes makanan dan minuman.

Jadi disini saya naka kongsi apa yang Chef ini akan ajar untuk anda menambah baik dan menambah kualiti minuman yang akan anda jual pada para pelangan.

Senang kata kalau dapat tapak jual air dekat jalan TAR terus je sambar. Hari – hari ramai akan kesana , Tak shoping jalan dah jalan haus, sudah haus pasti nak cari air yang nampak dari jauh macam ada umph…

Jadi macam itulah Chef ini nak ajar, Kalau anda yang berniga BAzar Ramadan pasti ramai saingan. Silap haribulan air sebungkus RM2 boleh jadi 4 Bungkus RM2.Disebabkan waktu nak berbuka dah tinggal sepuluh Minit.

Minum sendiri tak habis, nak simpan takut basi , Buang kan sayang. Jawabnya hantar lah kemesjid atau surau. Nanti ramai lah budak datang terawih dan moreh.

Memang rezeki itu datangnya dari Allah tetapi kita kan perlu belajar dan usaha.

Belajar untuk menarik pelangan dan usaha untuk memperbaiki mutu produk dan layanan pada pelangan.

Betulkan.

Jadi anda memang patut dapatkan DVD Panduan BIsnes air ini supaya anda dapat menghasilkan Air minuman yang dapat menarik perhatian pelangan.

Anda mahukan gerai anda sentiasa dikelilingi oleh pelangan . Mereka pasti tidak kesah untuk beratur panjang sedikit, Janji mereka dapat satu produk minuman yang memuaskan. Tak percaya cuba sesekali lihat kios cool blog atau boss coffee. pasti kekadang pelayan tak menang tangan melayan pelangan .

Anda pasti nak seperti itu kan. Memang seronok jika jualan kita laris dan pelangan sentiasa datang lagi dan lagi.

Penyedian bisnes air sememangnya tidak memerlukan masa yang lama.Dan yang bestnya keuntunggannya amat tinggi.

Chef Hairul akan menujukan panduan yang menarik melalui video step by step seperti dibawah:

MODUL 1 : 14 JENIS AIR BALANG POPULAR
MODUL 2 : CARA MEMBUAT AIR DARI
BISNES AIR PADA KUANTITI YANG KECIL
MODUL 3 : CARA MEMBUAT ANEKA DADIH SPECIAL
MODUL 4 : MEMBUAT MOUSSE IN THE CUP
MODUL 5 : CARA PENGIRAAN KOS
MODUL 6 : CARA BUAT BISNES AIR & DESERT

Pakej ini bukan sahaja mengajar anda membuat air,Malah ia juga disertakan dengan pelajaran membuat dadih dan dessert hotel.

Anda boleh lihat dulu priview videonya dari sini :-Bisnes Air Ramadan ini pasti lebih mencabar ,Jom dapatkan Panduannyawww.bisnesair.com

Bukan itu sahaja. Anda akan belajar pelbagai jenis air, dadih dan dessert seperti yang saya senaraikan dibawah ini:

14 JENIS AIR

1. Air Tebu (Anda diajar cara pantas mengupas kulit tebu, cara guna mesin tebu dan cara jualan air tebu)
2. Air Kelapa (Anda diajar cara mengupas kelapa dan penyediaan air kelapa)
3. Air Cendol Pandan (Anda diajar cara membuat cendol hijau, air santan tahan lama, air gula merah power dan merebus kacang merah)
4. Air Asam Tiga Rasa (Anda di ajar cara menaikkan rasa asam, jenis asam yang digunakan dan penyediaan bisnes air ini)
5. Air Asam Boy (Anda di ajar cara menaikkan rasa asam, jenis asam yang digunakan dan penyediaan bisnes air ini)
6. Air Asam Girl (Anda di ajar cara menaikkan rasa asam, jenis asam yang digunakan dan penyediaan bisnes air ini)
7. Air Jambu Asam (Anda di ajar cara menaikkan rasa asam, jenis asam yang digunakan dan penyediaan bisnes air ini)
8. Air Katira (Anda diajar cara untuk membuat air katira kos rendah dan air katira kos tinggi)
9. Air Abc Rock (Anda diajar cara pembuatan air ABC Rock)
10. Air Teh Bunga (Anda diajar cara pembuatan air Teh Bunga)
11. Air Mata Kucing (Anda diajar cara pembuatan air Mata Kucing)
12. Air Tembikai Laichi (Anda diajar pembuatan air Tembikai Laichi)
13. Air Carrot Susu (Anda diajar cara pembuatan air karet susu)
14. Air Tembikai Susu (Anda diajar cara pembuatan air tembikai susu)

 

5 JENIS DADIH NEW EDITION

1. Dadih Tebu
2. Dadih Kelapa / Jely Kelapa
3. Dadih Dari Lebihan Bisnes Air
4. Dadih Dari Minuman 3 in 1
5. Dadih Original Menggunakan Perisa & Pewarna

7 JENIS MOUSSE SPECIAL EDITION

1. Chocolate Mouse In The Cup
2. Tiramisu In The Cup
3 Cheese Mousse Layer Chocolate Cheese Mousse
4. Vanilla Mousse in The Cup
5. Banana Cheese Mouse In The Cup
6. Strawberry Mousse In The Cup
7. Manggo Mousse In The Cup
8. Teknik menghias icing di atas mousse in the cup

Berbaloi bukan semua ini diajar dalam satu DVD lengkap . Untuk maklumat lebih lanjut anda layarilah sahaja laman ini

www.bisnesair.com

Didoakan dengan panduan ini, Bisnes anda akan lebih maju dan mendapat sambutan yang mengalakan lagi.

NO JENAMA DAN MODEL HARGA TAWARAN ISTIMEWA
1 York 1.0hp air conditioner YSL3F10/YWM3F10 Wall Split RM799.00 SURVEY SEKARANG
2 Daikin 1.5hp FTN15P & RN15F Eco King Wall Mounted Air Conditioner RM1211.25 SURVEY SEKARANG
3 Sharp 1.0hp eco Non-Inverter Split Air-Conditioner AH/AUA9SED RM793.46 SURVEY SEKARANG
4 KDK KB404 Table Fan 16" RM 125.00 SURVEY SEKARANG
5 KDK KC4GR Wall Fan 16" Remote Control RM 259.00 SURVEY SEKARANG
6 KDK K15V0 Ceiling Fan 60" RM 146.70 SURVEY SEKARANG

21 Comments

  1. Huzaini January 28, 2018
  2. Norfanil
    Twitter:
    January 28, 2018
  3. Zharif Azis January 28, 2018
  4. Hanny Abdullah January 28, 2018
  5. Ayu Rafikah January 28, 2018
  6. Jiashin January 29, 2018
  7. Annur Syuhadah January 29, 2018
  8. Dikbee January 29, 2018
  9. betty January 29, 2018
  10. dananwahyu January 30, 2018
  11. nikkhazami
    Twitter:
    February 2, 2018
  12. Hans February 15, 2018
  13. Kisah si dairy April 1, 2018
  14. Ikhwan
    Twitter:
    May 9, 2018

Leave a Reply

CommentLuv badge