Buffet Ramadhan di Amansari Johor.

Sebenarnya Amansari ini adalah salah satu port berbuka yang ramai yang suka. Khususnya penduduk sekitar seri alam, nusa damai , Masai dan kota Putri.

Senang nak sambung terawih dekat Mesjid taman sendiri lepas buka nanti.

Maklum lah pilihan makanan bayak, sedap dan yang paling bestnya kalau dah biasa berbuka dekat sini setiap tahun ada cabutan bertuah.

Tapi untuk tahun ini , saya tak tahulah ada cabutan bertuah atau tidak, kalau ada harap – harap saya lah salah seorang pemenang nya. hihihi.

Jujurnya dah dua tiga kali saya berbuka dekat sini, kira makanan tidak bergitu mengecewakan lah. Macam biasa tumpuan utama kambing golek dan satay.

Disamping makanan pembuka selera yang lain. Ada nasi campur dengan pelbagai juadah masakan, Nasi ayam, Laksa Johor, sup dan pelbagai jenis hidangan pencuci mulut.

Ketam power beb
Makan lah sayur ni nak sihat kan
Satay sedap
Kambing lagi sedap hihi

Dan selepas berbuka kita bole solat maghrib , sama aras dengan lobi. Dari meja utama pendaftaran atau penyambut tetamu sebelah kanan.

Kalau nak kepastian terus sahaja tanya pegawai yang bertugas , pasti jumpa lah.

Dan lepas maghrib boleh terus sambung makan lagi. Dan biasanya dulu – dulu time ini lah nombor bertuan Vauchar akan diumum kan.

Buffet Ramadhan 2019 di Amansari Residence Resort Johor

Jom tengok pulak harga buffet Ramadhan yang ditawarkan

EARLY BIRD PROMOTION

Buy 5 Free 1

(Dari 15 mac- 30 apr 2019)

Buy 10 free 1

(Dari 1 Mei 2019)

Normal Price

RM 85 nett/adult

RM 40 Nett/child/senior citizen

child from 5 to 11 years

Senior Citizen above 60 years of age

For Reservation

Call +607 381 7070 samb 811 atau email info_sa@amansarihotels.com

Jalan Persiaran Seri Alam, Bandar Baru Seri Alam, 81750 Masai, Johor

NO JENAMA DAN MODEL HARGA TAWARAN ISTIMEWA
1 York 1.0hp air conditioner YSL3F10/YWM3F10 Wall Split RM799.00 SURVEY SEKARANG
2 Daikin 1.5hp FTN15P & RN15F Eco King Wall Mounted Air Conditioner RM1211.25 SURVEY SEKARANG
3 Sharp 1.0hp eco Non-Inverter Split Air-Conditioner AH/AUA9SED RM793.46 SURVEY SEKARANG
4 KDK KB404 Table Fan 16" RM 125.00 SURVEY SEKARANG
5 KDK KC4GR Wall Fan 16" Remote Control RM 259.00 SURVEY SEKARANG
6 KDK K15V0 Ceiling Fan 60" RM 146.70 SURVEY SEKARANG
*Harga tidak semestinya sama dengan apa yang dipaparkan*

3 Comments

  1. sunah sakura April 27, 2019
  2. cik puan ena April 30, 2019
  3. Sis Lin May 1, 2019

Leave a Reply

CommentLuv badge