Coca Cola sememangnya bergaya tapi merbahaya

Kegunaan coca cola sebagai pencuci tandas yang berguna, tuangkan coca cola setin dalam mangkuk tandas selama 1 jam, lepastu flush, pasti bersih berkilau. Kesan kotoran/hampas akan hilang dari tindakan ‘citric asid’ yang berada dalam Coke. agak-agak kalau nak buat buang sental daki mesti boleh kan? jgn lupa minum seteguk fuhh sedap tekak.


untuk mencuci darah di pakaian boleh la tuangkan coca cola pada kotoran, jimat sikit,


 ada barang yang karat? barang chrome dah x seri? boley la simbah dengan coca cola. nanti hilang lah karatnya.


baju yang ada kesan minyak hitam atau gula getah yang melekat boley la sental dengan  coca cola


dah selesai testimoni minum la seteguk coca-cola,……. brrrrrrrr..
 memang ada gaya.

Bahan aktif Coke adalah phosphoric asid. Asid tersebut juga meningkatkan kadar seseorang untuk menghidap penyakit  osteoporosis.
kalau korang search kat you tube tentang pepsi  dan cola experimen pasal daging babi disiram dengan air pepsi atau cola, hasilnya beberapa ekor ulat sampah timbul. sebab tu diharamkan makan babi ni. Ada satu experiment yang sudah terang lagi bersuluh korang rendam tulang ayam ke lembu. nak cepat tulang ayam la kan, lepastu korang rendam tulang tu dalam air coca cola dan biarkan berhari-hari, hasilnya tulang ayam pun lesap. Well done! Bahaya ke x?
NO JENAMA DAN MODEL HARGA TAWARAN ISTIMEWA
1 York 1.0hp air conditioner YSL3F10/YWM3F10 Wall Split RM799.00 SURVEY SEKARANG
2 Daikin 1.5hp FTN15P & RN15F Eco King Wall Mounted Air Conditioner RM1211.25 SURVEY SEKARANG
3 Sharp 1.0hp eco Non-Inverter Split Air-Conditioner AH/AUA9SED RM793.46 SURVEY SEKARANG
4 KDK KB404 Table Fan 16" RM 125.00 SURVEY SEKARANG
5 KDK KC4GR Wall Fan 16" Remote Control RM 259.00 SURVEY SEKARANG
6 KDK K15V0 Ceiling Fan 60" RM 146.70 SURVEY SEKARANG
*Harga tidak semestinya sama dengan apa yang dipaparkan*

10 Comments

  1. pipoq May 4, 2012
    • onlajer May 5, 2012
  2. Dadan Darmawan May 4, 2012
    • onlajer May 5, 2012
  3. baguznet May 5, 2012
    • onlajer May 5, 2012
    • baguznet May 6, 2012
  4. W.H.R May 6, 2012
  5. wani sc May 7, 2012
  6. Myra Jay May 8, 2012

Leave a Reply

CommentLuv badge