New Elmark celing Fan harga Terbaik dipasaran

Best Ceiling Fans in Malaysia

Percaya tak anda, Kebanyakan dari kita apabila ingin membeli kipas angin , kita tidak akan perduli tentang Jumlah aliran udara apabila membeli kipas.

Hanya apabila kita sudah membeli kipas, barulah kita tahu kipas ini tidak sesuai atau kipas ini tidak dapat menghasilkan pengaliran udara yang baik. (senang kata kipas takde angin) Situasi bergini saya rasa amat rugi jika kita tidak boleh meminta ganti rugi.

Jumlah aliran udara yang biasanya diukur dengan sukatan CFM (cubic feet per minute) yang memberikan ukuran berapa isipadu udara yang mengalir dalam seminit.
Dengan mengetahui jumlah aliran udara pada ruangan.. Sudah semestinya anda boleh memilih kipas angin yang paling sesuai untuk kediaman anda.

Untuk anda yang ingin mengira aliran udara bolehlah gunakan calculator ini —> Air Flow Conversion

Elmark celing Fan harga Terbaik dipasaran

Tahukah anda ELMARK telah bermula dari tahun 1988 dan dalam jangka masa 20 tahun mereka telah berusaha untuk memberi service terbaik dan mengeluarkan produk yang dapat memuaskan hati pelangan mereka.
Khususnya untuk pelbagai siri model kipas angin siling mereka. Dengan mengunakan teknologi motor elektrik buatan british kebanyakan dari kipas angin mereka punyai jaminan sepanjang hayat.

Kipas angin Elmark yang terdiri daripada 3 bilah hingga ke 9 bilah direka khas untuk memberi suasana deco yang berlaianan. Anda boleh memilih dari kipas yang dilengkapi dengan lampu perhiasan atau kipas yang hanya punyai bilah. Anda sendiri sesuaikan untuk ruangan kediaman anda.

Yang pasti setiap ruang yang dipasang dengan kipas elmark ini akan dapat memberi daya penarik dan kepuasan untuk pemiliknya.

Elmark DC Fan Elmark 9HE72 72 inches 9-blade Remote Ceiling Fan 6-Speed (Silent DC Motor) 72 inches Ceiling Fan

Elmark celing Fan harga Terbaik dipasaran

Elmark EL921 (AB Classic Gold) 54 inches Remote Control AC Motor 5 Blade Ceiling Fan EL 921 / Winter 911 – AB Classic Gold

Elmark celing Fan harga Terbaik dipasaran

Elmark Remote Control Ceiling Fan with LED Light Elmark Avatar 42 inches Baby Fan (3 blades)

Elmark celing Fan harga Terbaik dipasaran

Elmark Baby Fan Atom ABS Blade AC Motor 42 inch Ceiling Fan with Remote Control (5 blades) – Pine White

Elmark celing Fan harga Terbaik dipasaran

ELMARK VIPER 168 Ceiling Fan 56 DC Motor 3 blade with remote designer fan

Elmark celing Fan harga Terbaik dipasaran

Gambar – gambar diatas adalah diantara model – model yang paling laris dipasaran anda boleh menyemak maklumat lanjut dari halaman jualan ini —> ELMARK FAN

Ataupun melalui senarai semak harga ini. Harga atau tawaran munkin akan berubah – ubah mengikut musim promosi yang dijalankan..

Sebnarai semak Harga Kipas ELMARK yang paling Laris

NOMODELHARGATAWARAN ISTIMEWA
19HE 9-blade Remote Ceiling FanRM1288.00SURVEY SEKARANG
254″ Remote Ceiling Fan Winter 520/921RM229.00SURVEY SEKARANG
342″ Remote Ceiling Fan with Light 3-BladesRM279.00SURVEY SEKARANG
45 Blades 42″ Baby Ceiling FanRM188.00SURVEY SEKARANG
5VIPER 168 Ceiling Fan 56 DC Motor 3 bladeRM299.00SURVEY SEKARANG

Semoga perkongsian New Elmark celing Fan harga Terbaik dipasaran ini bermanfaat untuk anda semua. Untuk lebih info Jom sertai Telegram onlajer, https://t.me/onlajer & PAGE

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge