Gadis – Gadis Comel

Semalam waktu minum petang aku dan berberapa kroni adalah pergi minum di kedai yang paling hampir dengan ofis. Kebetulan juga kedai port utama minum petang kami berhampiran dengan sekolah rendah dan menegah.

Apa yang saya lihat budak – budak sekolah menegah ini ,kebanyakanya memang rajin – rajin berlaka balik sekolah tidak terus balik, duduk dekat restoran, mengulang kaji pelajaran lah agaknya. Adalah berberapa kumpulan study group atau geng budak sekolah memenuhi meja dan kerusi restoran tersebut. Aku yakin tauke restoran memang senyum lebar. Air dah tentu, Roti canai, Mee Goreng pasti sajian yang cukup popular pada watu – waktu minum petang.

Aku hanya aga budak – budak ini dah pukul tiga lebih , ibu bapa , penjaga dia orang tak risau ke dia orang tak sampai – samapai lagi dekat rumah. Zaman sekarang, zaman semangkin maju dengan teknologi dan pendidikan pun boleh berlaku macam – macam kes.

Bukan apa, kumpulan pelajar yang aku lihat tu bukan seperti zaman aku sekolah dulu. kalau lelaki – lelaki lah semeja , kalau perempuan ,perempuanlah semeja, tak bercampur , hanya kekadang ada satu dua lelaki lah yang datang nak ngorat – ngorat gadis – gadis comel. Tapi mereka tak layan haha.

Dan satu lagi kalau ada pun mereka tidak akan berpakaian seragam, mesti mereka pulang kerumah , auta mak dan ayah baru keluar, itu conform ada,Zaman sekarang! macam tak sabar – sabar nak jumpa , kalau setakat jumpa, mungkin aku tak kesah ini siap pegang – pegang, “apa ni tak tahu malu ke”. “Murah sangat ke kau nih?”. Aku tak cakap zaman aku takde yang pegang – pegang, tapi takdelah macam pegang suami isteri dan generasi aku mungkin malu nak buat macam itu dekat khalayak ramai.

Budak Sekolah Menegah

Yang pelik dah lah meja kami dekat dan bahasa sindirin kami kuat, korang nih macam buat – buat tak dengar ya, dengan si boy mula memasang rokok rasa aku nak melempang je. Dik kami semua yang dah bujang tiga pun tak isap rokok kau conform duit minta ibu dan ayah pun nak rokok. Ingat merokok itu cool ke ? , lagi panas dada ada le. Gambar google

Dan untuk gadis – gadis comel ini, aku nak terus terang lah , kalau kau masih sekolah, elok sahaja kau tumpukan pelajaran, untuk yang dah habis belajar , Terus terang kalau kau dah tak tahan baik kau ajak pasangan korang nikah cepat – cepat. pasal antara namanya lelaki ini ada yang hanya mahu menanggalkan pakai dalam anda sahaja.

onlajer:-
korang nak kritik aku ke apa , aku tak peduli pasal aku ada terbaca setiap 18minit sahaja ada anak yang dilahirkan tanpa taraf perkahwinan yang sah.

Tawaran untuk menambah pendapatan kepada anda yang banyak melakukan aktiviti online!  – Daftar Berkerja Diatas Talian Sekarang! –

NO JENAMA DAN MODEL HARGA TAWARAN ISTIMEWA
1 York 1.0hp air conditioner YSL3F10/YWM3F10 Wall Split RM799.00 SURVEY SEKARANG
2 Daikin 1.5hp FTN15P & RN15F Eco King Wall Mounted Air Conditioner RM1211.25 SURVEY SEKARANG
3 Sharp 1.0hp eco Non-Inverter Split Air-Conditioner AH/AUA9SED RM793.46 SURVEY SEKARANG
4 KDK KB404 Table Fan 16" RM 125.00 SURVEY SEKARANG
5 KDK KC4GR Wall Fan 16" Remote Control RM 259.00 SURVEY SEKARANG
6 KDK K15V0 Ceiling Fan 60" RM 146.70 SURVEY SEKARANG
*Harga tidak semestinya sama dengan apa yang dipaparkan*

10 Comments

  1. EEKAN January 24, 2014
  2. titan
    Twitter:
    January 24, 2014
  3. Dja January 24, 2014
  4. wazy
    Twitter:
    January 24, 2014
  5. cik amal
    Twitter:
    January 25, 2014
  6. Khairul Zamri
    Twitter:
    January 26, 2014
  7. TehR
    Twitter:
    January 26, 2014
  8. ema January 27, 2014
  9. Hafizul
    Twitter:
    January 29, 2014

Leave a Reply

CommentLuv badge