Harga runtuh untuk yang mahu membeli dari Taobao

Walaupun aku tak diketegori gila shoping namun apa bila sesekali pergi gedung – gedung membeli belah seperti jusco ke , parkson ke ,bandung ke, ke KL ke kecuali Singapura time inilah rasa macam dapat duit dari tepi je.

Automatic jadi macam anak tauke balak yang baru keluar daripada hutan.

Rasa ada yang berkenan dan berpatutan beli lagi – lagilah macam ofer dekat SOGO sekarang, beli lebih RM200 dapar dompet dan tali pingang Allen dillon dengan hanya RM15 murah tu , Orang kulit hitam jual pun mahu makan RM20 untuk dua barang.

Tapi biasanya jika aku nak shoping – shoping tempat – tempat macam ini aku suka guna duit plastik yale bila lagi aku nak dapat rebet kalau tak guna , bukan nya aku boleh tawar – tawar macam dekat pasar malam dengan duit plastiklah rebet akan aku dapat ! untung – untung boleh juga dapat voucher untuk membeli belah kan seronok.

Hari ini sebenarnya ada berita baik untuk saya beritahu anda semua.

Anda pasti suka shoping secara online kan. Tetapi yang menjadi masalahnya ialah Harga barang murah tetapi kos penghantaran mak datuk macam dah nak sampai 10% dari harga barangan tersebut.

Dari sini jer kita dah rasa mahal.

Kalau boleh kalau harga barang itu RM10, RM10lah yang kita nak bayar . Tak nak ada apa – apa pembayaran lagi. GST ke, Kos Penghantaran ke itu semua kita tak mahu tahu.

Itu memang sudah lumrah kita kan.

Jadi dimusim perayaan ini sebuah laman jualan popular dari China ada membuat promosi jualan untuk anda menjimatkan perbelanjaan anda.

Dengan berbelanja RM80 anda tidak perlu membayar kos penghantaran,

Dilaman Taobao ini ada berberapa kategori yang anda boleh pilih mengikut kesesuaian anda.

Harga runtuh untuk yang mahu membeli dari Taobao

Taobao Malaysia

Antaranya adalah seperti :-

· Women’s Fashion
· Men’s Fashion
· Home & Living
· Electronic Accessories
· Toys & Games
· Sports & Outdoor

Anda pasti tahukan laman web Taobao yang menawarkan harga – harga yang murah, Sampaikan ada panduan untuk anda membeli produk dari taobao ini.

Jadi untuk anda yang mahu mencari produk – produk keperluan anda boleh sahaja trerus kehalaman ini. Taobao Malaysia

NO JENAMA DAN MODEL HARGA TAWARAN ISTIMEWA
1 York 1.0hp air conditioner YSL3F10/YWM3F10 Wall Split RM799.00 SURVEY SEKARANG
2 Daikin 1.5hp FTN15P & RN15F Eco King Wall Mounted Air Conditioner RM1211.25 SURVEY SEKARANG
3 Sharp 1.0hp eco Non-Inverter Split Air-Conditioner AH/AUA9SED RM793.46 SURVEY SEKARANG
4 KDK KB404 Table Fan 16" RM 125.00 SURVEY SEKARANG
5 KDK KC4GR Wall Fan 16" Remote Control RM 259.00 SURVEY SEKARANG
6 KDK K15V0 Ceiling Fan 60" RM 146.70 SURVEY SEKARANG
*Harga tidak semestinya sama dengan apa yang dipaparkan*

24 Comments

  1. kamil salleh
    Twitter:
    June 28, 2013
  2. maza June 28, 2013
  3. fyna
    Twitter:
    June 28, 2013
  4. Hafizul
    Twitter:
    June 28, 2013
  5. PerenLee June 28, 2013
  6. Khairul Zamri
    Twitter:
    June 28, 2013
    • onlajer
      Twitter:
      June 29, 2013
  7. titan
    Twitter:
    June 29, 2013
  8. Ummi Hanie June 29, 2013
  9. hafizmd
    Twitter:
    June 29, 2013
  10. TehR
    Twitter:
    June 29, 2013
  11. Hairul Hissam June 30, 2013
  12. Joe June 30, 2013
  13. suri June 30, 2013
  14. suri June 30, 2013
  15. Amsyahril August 24, 2013
  16. sensasi2020
    Twitter:
    July 31, 2017

Leave a Reply

CommentLuv badge