JDT VS Kelantan Aku Tak Pergi

Ya Final FA malam ini aku tak pergi! Gelak – gelak lah ya heng sekapal aku sengaja korang tak bagi tahu korang bersama rombongan bas JDT, korang ingat aku tak mampu ya setakat nak window shoping dengan menghabiskan vaucher yang aku dapat ni pun dah cukup nak buat beli dua tiga pasang baju raya..

Tapi hikmah aku tak pergi rupanya Orang tua dikampung telah siap sedia untuk membuat kenduri Arwah dan kesyukuran ketibaan Ramadhan, Redha sahajalah aku malam ini sambil makan kueh koci boleh lah layan Fnal FA JDT lawan Kelantan . Tertekan juga wei tengok JDT nih lawan dengan pasukan yang lebih berpengalaman di final.

Perasaan excited tengok bola lagi lagi pasukan JDT nih tengah naik seperti zaman – zaman ervin boban dan Abas saad dah kira seperti Johor bertemu Singapura disewaktu dahulu.

Apa – apa pun moga kedua – dua pasukan mampu memberi saingan yang sengit dan memuaskan terhadap kedua – dua penyokong pasukan.

Keputusan:
Johor Darul Takzim ( ) Vs Kelantan ( )

NO JENAMA DAN MODEL HARGA TAWARAN ISTIMEWA
1 York 1.0hp air conditioner YSL3F10/YWM3F10 Wall Split RM799.00 SURVEY SEKARANG
2 Daikin 1.5hp FTN15P & RN15F Eco King Wall Mounted Air Conditioner RM1211.25 SURVEY SEKARANG
3 Sharp 1.0hp eco Non-Inverter Split Air-Conditioner AH/AUA9SED RM793.46 SURVEY SEKARANG
4 KDK KB404 Table Fan 16" RM 125.00 SURVEY SEKARANG
5 KDK KC4GR Wall Fan 16" Remote Control RM 259.00 SURVEY SEKARANG
6 KDK K15V0 Ceiling Fan 60" RM 146.70 SURVEY SEKARANG

6 Comments

  1. titan
    Twitter:
    June 29, 2013
  2. TehR
    Twitter:
    June 29, 2013
  3. suri June 30, 2013
  4. wazy
    Twitter:
    July 1, 2013
  5. Hafizul
    Twitter:
    July 1, 2013

Leave a Reply

CommentLuv badge