Kena Serang?

Assalamualaikum, Alhamdulilah syukur kepada Allah SWT kita telah diberikan kesihatan dan rezeki yang melimpah ruah.

Yeah bulan ini Koperasi permodalan melayu negeri Johor akan mengadakan mesyuarat agung tahunanya. dapat lah kumpul – kumpul dengan cikgu – cikgu , usahawan , pesara – pesara kerajaan dan tak lupa orang – orang Felda.

Dan biasanya kalau pergi mesyuarat macam ini ramai juga lah yang akan cop aku sebagai cikgu dengan soalan “cikgu mengajar dekat mana?” dan aku juga akan menjawab dengan senyuman yang paling mesra dekat – dekat rumah jer. Pasir Gudang ajar anak sendiri sahaja hehe.

Sebetulnya hari ini aku nak cari sedikit info yang berkaitan dengan mesyuarat itu , nak tahu juga elauan dah dinaikan dari Rm50 ke Rm 200 ke atau ada jamuan bryani gam ke tapi apa bila aku cuba masuk terus sahaja keluar Kapersky Securty 2011 Accsess Denied. hampeh betul la, macam mana sebuah laman sesawang yang penting untuk orang melayu ini boleh jadi macam ini , atau PC aku ini yang tidak membenarkan aku meng accsess masuk.

Trojan

 

 

NO JENAMA DAN MODEL HARGA TAWARAN ISTIMEWA
1 York 1.0hp air conditioner YSL3F10/YWM3F10 Wall Split RM799.00 SURVEY SEKARANG
2 Daikin 1.5hp FTN15P & RN15F Eco King Wall Mounted Air Conditioner RM1211.25 SURVEY SEKARANG
3 Sharp 1.0hp eco Non-Inverter Split Air-Conditioner AH/AUA9SED RM793.46 SURVEY SEKARANG
4 KDK KB404 Table Fan 16" RM 125.00 SURVEY SEKARANG
5 KDK KC4GR Wall Fan 16" Remote Control RM 259.00 SURVEY SEKARANG
6 KDK K15V0 Ceiling Fan 60" RM 146.70 SURVEY SEKARANG

16 Comments

  1. titan
    Twitter:
    May 14, 2013
  2. thaqibzaki
    Twitter:
    May 14, 2013
  3. effort lab May 14, 2013
  4. TehR
    Twitter:
    May 15, 2013
    • suri May 16, 2013
  5. irsah indesigns May 15, 2013
  6. hafizrahim
    Twitter:
    May 15, 2013
  7. Juan
    Twitter:
    May 15, 2013
  8. Hafizul
    Twitter:
    May 16, 2013
  9. auc
    Twitter:
    May 16, 2013
  10. Hazmin Hamudin May 16, 2013
  11. cik tom May 28, 2013

Leave a Reply

CommentLuv badge