Kereta Murah

Yeah semalam aku berpeluang untuk pergi ke pasar minggu dipekan Rengit wah memang salah satu pasar minggu yang masih meriah walaupun supermarket atau pasar – pasar besar telah tumbuh mengagah. Lihat – lihat lah apa yang patut ikan bilis ke, bawang ke ,ikan masin ke pergh semuanya takde yang murah Mahal belaka cuma bagusnya dekat sini dapatlah ikan – ikan yang segar dengan harga patut. Kesimpulanya semua barang aku rasa Mahal kalau tak percaya tanya makcik yang kerja petik kopi hehe..

Jadi kesimpulanya semua orang nak murah, Hatta kereta pun nak murah walaupun minyak je yang dah tak boleh nak murah lagi makin mahal ada la. Jadi dekat sini sesiapa yang nak kereta murah aku syorkan belilah kereta buatan tempatan iaini kereta Proton Saga. Kereta yang gua angap paling murah dah ideal untuk golongan yang baru nak belajar hidup. Dengan gua rasa finance yang senang lulus dengan syarat korang memang ada pendapatan tetap.

Kereta Proton Saga

Pedulikan sahaja apa orang nak kata dengan kualiti dan mutu kereta proton saga ini , pasal yang akan membayar bulan – bulan kereta ini adalah anda, bukannya ada dana dari mulut – mulut mereka yang memperlekehkan keadaan kereta ini. Yang penting hujan tak basah panas ada aircond ini lah yang utama bukannya anda membeli 5 series tak habis bulan ini makan meggi berulam roti untung tak datang peminta kunci kira orait lah tu.

Jadi apa lagi korang terjahlah lelaman yang promo proton saga ini , dengar cerita kereta ini sekarang ada dual airbag kereta proton saga pakcik aku tahun 80an satu airbag pun takde.

Nota jari : Apa pun apabila bercerita tentang kereta , sudah semestinya anda perlu mencari maklumat penjagaan kereta yang betul seperti yang tercatat pada halaman TipsKereta.com

NO JENAMA DAN MODEL HARGA TAWARAN ISTIMEWA
1 York 1.0hp air conditioner YSL3F10/YWM3F10 Wall Split RM799.00 SURVEY SEKARANG
2 Daikin 1.5hp FTN15P & RN15F Eco King Wall Mounted Air Conditioner RM1211.25 SURVEY SEKARANG
3 Sharp 1.0hp eco Non-Inverter Split Air-Conditioner AH/AUA9SED RM793.46 SURVEY SEKARANG
4 KDK KB404 Table Fan 16" RM 125.00 SURVEY SEKARANG
5 KDK KC4GR Wall Fan 16" Remote Control RM 259.00 SURVEY SEKARANG
6 KDK K15V0 Ceiling Fan 60" RM 146.70 SURVEY SEKARANG
*Harga tidak semestinya sama dengan apa yang dipaparkan*

19 Comments

  1. titan
    Twitter:
    July 22, 2013
    • onlajer
      Twitter:
      July 22, 2013
  2. Cikgu Hairul
    Twitter:
    July 22, 2013
  3. Hafizul
    Twitter:
    July 22, 2013
    • onlajer
      Twitter:
      July 22, 2013
  4. fyna
    Twitter:
    July 22, 2013
  5. Zuan July 22, 2013
  6. Hairul Hissam July 22, 2013
  7. Denaihati July 22, 2013
  8. TehR
    Twitter:
    July 22, 2013
  9. kakiblog July 23, 2013
  10. boni ultra kacak July 23, 2013
  11. Fakarepain July 23, 2013

Leave a Reply

CommentLuv badge