Komisen Lazada kali ke enam – Jom sertai saya

Alhamdulialh sudah mula nampak komisen ke enam akan dibayar dalam waktu terdekat ini…

Memang tak sangka program yang sudah setahun lebih aku ikuti , ia telah membayar aku dengan jumlah yang aku kira lumayan juga…

Walaupun tidak sehebat pemain affiliate yang digelar otai.. Sikit – sikit pun sudah ku kira terbaik … Kiranya semakin rancaklah aliran keluar masuk untuk akaun maybank yang aku khususkan untuk aktiviti perniagaan online yang menguntungkan ini.

KOMISEN LAZADA KALI KEENAM

Ok.. lah lepas lah buat makan ikan siakap tiga rasa

Disebabkan akhir – akhir ini aku agak sibuk dengan projek “bosscoffe“. maka kuranglah sedikit hasilnya.. Banyak hasil daripada umpan – umpan lama yang aku rasa sentiasa menghijau .

Percayalah… apa yang saya buat ini bukan lah sekelip mata memperoleh hasil… Selepas enam bulan barulah ia membuah kan hasil setelah sekian lama aku semai di rangkain blog – blog yang aku miliki.

Kawan pun nak turut serta program seperti ini…Mereka alu – alukan. Malah pendaftaran juga percuma ..Jika serius kawan boleh daftar dari sini —–> Borang permohonan menjadi Ejen jurujual Mesra Rakyat.

Tapi kawan nak beritahu jugalah… Apa bila menyertai program percuma seperti ini… Tiada jaminan anda promosi terus ada yang beli… Kita bukannya menjual air ditepi jalan.. Musim panas berduyun orang berhenti membeli.

Kita jual produk – produk fizikal yang ada di pasaraya – pasaraya terkemuka. Kawan kena kreatif untuk menjualnya..Ada yang memberitahu supaya kita harus memperkenalkan diri siapa kita….Baru lah ada yang mahu membeli dari kita..itu kata mereka..

kekadang jika ada yang kenal pun belum tentu nak membeli dari kita.. Apa yang penting usahalah untuk menjadi lain dari yang lain .. Terangkanlah serba sedikit apa yang kita nak pasarkan ,harga dan apa yang istimewa dari kita… Jangan terlalu berjela nanti ramai yang hanya suka membaca.. tapi takde hasilnya..

Jadi kawan fikirlah sendiri apa yang perlu untuk kawan hasilkan sumber pendapatan kedua, Supaya kawan gembira..

Sekali lagi…

Untuk pendaftaran percuma —–> Borang permohonan menjadi Ejen jurujual Mesra Rakyat.

Nota jari – Sebenarnya program seperti ini adalah salah satu medan untuk anda mengasah bakat untuk melakukan berberapa jenis teknik pemasaran. Sebelum anda lebih serius untuk mula melakukan perniagaan sepenuh masa yang anda idam – idamkan.  Anda mungkin sudah ada bermacam – macam idea perniagaan yang anda perolehi di google… tetapi jika anda tidak mahu mula dengan langkah pertama , kemungkinan besarnya anda tidak akan bermula.

Artikel lain untuk anda jadikan rujukan bagaimana anda mahu mula memasarkan produk – produk yang ada di LAzada…

NO JENAMA DAN MODEL HARGA TAWARAN ISTIMEWA
1 York 1.0hp air conditioner YSL3F10/YWM3F10 Wall Split RM799.00 SURVEY SEKARANG
2 Daikin 1.5hp FTN15P & RN15F Eco King Wall Mounted Air Conditioner RM1211.25 SURVEY SEKARANG
3 Sharp 1.0hp eco Non-Inverter Split Air-Conditioner AH/AUA9SED RM793.46 SURVEY SEKARANG
4 KDK KB404 Table Fan 16" RM 125.00 SURVEY SEKARANG
5 KDK KC4GR Wall Fan 16" Remote Control RM 259.00 SURVEY SEKARANG
6 KDK K15V0 Ceiling Fan 60" RM 146.70 SURVEY SEKARANG

11 Comments

  1. Anuar April 6, 2016
  2. musadun April 6, 2016
  3. siti hazreen April 6, 2016
  4. Noriza Rahman
    Twitter:
    April 7, 2016
  5. yokoz April 8, 2016
  6. titan
    Twitter:
    April 8, 2016
  7. Calrase Patrick April 9, 2016
  8. gina hayana April 10, 2016
  9. Rivai Morhan
    Twitter:
    April 11, 2016

Leave a Reply

CommentLuv badge