Mee Segera Juga Pilihan Rakyat Satu Malaysia

Kekadang aku balik rumah je dah jauh lewat malam, nak singah ngeteh dekat kedai pun rasa banyak sangat yang heavy lagipun orang rumah dah masak macam – macam. Hanya  kekadang je mengada nak makan selain yang dimasak.

Tetapi oleh kerana dah lewat malam tak kan lah nak makan nasi , makan lauk je oklah . tapi kalau lewat malam lauk pula yang dah sejuk . Tak kan nak membebankan wife untuk hangat kan lauk , jadi sebagai lelaki sejati peluang untuk merebus mee segera tidak akan dipersiakan.

Hanya dengan tiga bahan mudah seperti – 

Mee Segera apa – apa Jenama (tapi biasanya meggi)
Cili Padi yang dihiris halus
Lauk Yang Sudah Sejuk tidak kira Ikan, Daging atau Ayam. “Wah beruntungnya aku ada kari ayam”

Cara – caranya – 

Rebus air hingga mendididh , Lebur sekali cili padi dan lauk yang dah sejuk masukan sekali perencah mee segera dan masukan mee , lihat agak – agak ok angkat. Ambil pingan angkat mee ,bijih dan buang kuah yang lebih .

mee segera

Lepak depan TV, Baca bismillah terus makan pergh.. mantop.

Amaran: Sangat tidak digalakan jika anak – anak masih lagi terjaga , Moralnya jangan ajar anak makan depan tv , Saya bersiaran di onlajer perihatin anda bagaimana?

NO JENAMA DAN MODEL HARGA TAWARAN ISTIMEWA
1 York 1.0hp air conditioner YSL3F10/YWM3F10 Wall Split RM799.00 SURVEY SEKARANG
2 Daikin 1.5hp FTN15P & RN15F Eco King Wall Mounted Air Conditioner RM1211.25 SURVEY SEKARANG
3 Sharp 1.0hp eco Non-Inverter Split Air-Conditioner AH/AUA9SED RM793.46 SURVEY SEKARANG
4 KDK KB404 Table Fan 16" RM 125.00 SURVEY SEKARANG
5 KDK KC4GR Wall Fan 16" Remote Control RM 259.00 SURVEY SEKARANG
6 KDK K15V0 Ceiling Fan 60" RM 146.70 SURVEY SEKARANG

22 Comments

  1. myrujukan
    Twitter:
    April 23, 2014
  2. Adib Site April 23, 2014
  3. amirulfaiz
    Twitter:
    April 23, 2014
  4. ajumohit April 24, 2014
  5. faizul
    Twitter:
    April 24, 2014
  6. Azman Ismail
    Twitter:
    April 24, 2014
  7. Myra Jay April 24, 2014
  8. eyriqazz April 24, 2014
  9. Hafizul
    Twitter:
    April 24, 2014
  10. hafizmd
    Twitter:
    April 24, 2014
  11. Mohd Shubhi
    Twitter:
    April 24, 2014
  12. Lizz
    Twitter:
    April 25, 2014
  13. Abdur April 25, 2014
  14. maza April 25, 2014
  15. Bahrain
    Twitter:
    April 26, 2014

Leave a Reply

CommentLuv badge