Nasi Ayam Penyet Menu Pukul Dua

Nampak gaya lewat lagilah makan tengah hari aku hari ini, Pergi kedai makan harga patut pasti lauk dah tingal koret – koret (saki baki). Pastu tengok saiz ayam dan ikan pun macam tinggal kecik jer, tapi harga masih tetap dengan saiz yang biasa.

Jadi untuk tidak berasa kecewa dengan harga dan saiz lauk, jalan yang paling selamat ialah dengan memesan menu Ayam Penyet kesukaan ramai, Ayam dah tentu satu per empat, ada ulam, kuah sup , sambal dan cukuplah nasi semangkuk.

Nasi Ayam Penyet

Macam biasa ulasan ikhlas aku , kenapa kesukaanku tempe dan tauhu ni kecik je dan ulam ai kacang panjang dan kobis je, timun takde ke, daun salad pun takde. Harga mana – mana tempat aku rasa sama, tapi dia orang punya sampingan macam lebih meriah. Tapi apa – apa pun Alhamdulilah syukur masih diberi rezeki untuk menikmati rasa makanan.

NO JENAMA DAN MODEL HARGA TAWARAN ISTIMEWA
1 York 1.0hp air conditioner YSL3F10/YWM3F10 Wall Split RM799.00 SURVEY SEKARANG
2 Daikin 1.5hp FTN15P & RN15F Eco King Wall Mounted Air Conditioner RM1211.25 SURVEY SEKARANG
3 Sharp 1.0hp eco Non-Inverter Split Air-Conditioner AH/AUA9SED RM793.46 SURVEY SEKARANG
4 KDK KB404 Table Fan 16" RM 125.00 SURVEY SEKARANG
5 KDK KC4GR Wall Fan 16" Remote Control RM 259.00 SURVEY SEKARANG
6 KDK K15V0 Ceiling Fan 60" RM 146.70 SURVEY SEKARANG
*Harga tidak semestinya sama dengan apa yang dipaparkan*

6 Comments

  1. titan
    Twitter:
    February 10, 2014
  2. hafiz
    Twitter:
    February 10, 2014
  3. Mus February 11, 2014
  4. kakiblog February 12, 2014

Leave a Reply

CommentLuv badge