Panduan bagaimana anda boleh buat duit dari rumah

Hari sabtu semalam aku dengan isteri pergilah duduk warung roti canai kegemaran, satu telur bawang satu telur biasa . kuah pun satu ada sambal satu takde , tak cakap pun takpe pakcik tu anak beranak memang dah tahu selera kami suami isteri.

click-hereRahsia Pakej Putu

click-hereBisnes Soya Terlaris

Nak jimat biasa aku oder air satu sahaja , alasan yang paling kuat aku nak jimat dan alasan lebih je aku nak cepat dan air itu panas tak boleh minum laju – laju, Isteri aku biasa dia kata suka godak air dekat ofis je konfem free.

Panduan bagaimana anda boleh buat duit dari rumah

Tentang roti canai tu aku cakap terus terang lah dekat kawasan aku memang roti canai atau roti telur pakcik ini memang superb.. tak boleh nak lawan lah kedai lain ,Otai maa.-Gambar makanan harian.

Cuma time nak bayar dekat anak pakcik itu je tiba – tiba anak pakcik kata dekat aku yang aku bagi kurang 20sen, dan sebelum aku berkata lebih lanjut  anak pakcik itu kata Roti telur dah naik sepuluh sen bang disebabkan harga telur yang sentiasa naik dan tak nak turun tulah kita orang terpaksa naikan harga tersebut.

Aku nak kata apa lagi jawab okey je lah. Cuma dalam kepala kenapa lah aku tak tengok senarai harga. Patut rasa macam malu sebab konfiden yang aku bagi duit itu cukup  atau aku perlu fikir macam mana aku nak gandakan lagi duit sebelum aku pencen muda memandangkan kebanyakan barangan asas atau benda yang selalu kita telan itu macam akan naik berkali ganda harganya pada masa hadapan.

click-here

Kerja Sambilan DiRumah dengan promosi produk

p/s: Teringat gua roti canai kosong dengan kuah dal yang mewah hanya berharga 30sen pada masa dulu,dulu,dulu.

NO JENAMA DAN MODEL HARGA TAWARAN ISTIMEWA
1 York 1.0hp air conditioner YSL3F10/YWM3F10 Wall Split RM799.00 SURVEY SEKARANG
2 Daikin 1.5hp FTN15P & RN15F Eco King Wall Mounted Air Conditioner RM1211.25 SURVEY SEKARANG
3 Sharp 1.0hp eco Non-Inverter Split Air-Conditioner AH/AUA9SED RM793.46 SURVEY SEKARANG
4 KDK KB404 Table Fan 16" RM 128.00 SURVEY SEKARANG
5 KDK KC4GR Wall Fan 16" Remote Control RM 259.00 SURVEY SEKARANG
6 KDK K15V0 Ceiling Fan 60" RM 146.70 SURVEY SEKARANG

21 Comments

  1. Neu
    Twitter:
    November 11, 2013
  2. titan
    Twitter:
    November 11, 2013
  3. TehR
    Twitter:
    November 11, 2013
  4. janggothitam November 11, 2013
  5. Farid Adam November 11, 2013
  6. Irwan Alessa
    Twitter:
    November 11, 2013
  7. Izzuddin Fauzi
    Twitter:
    November 12, 2013
  8. bloggerlelaki
    Twitter:
    November 12, 2013
  9. sabree hussin November 12, 2013
  10. Azahairi November 12, 2013
  11. Hairul Hissam November 12, 2013
  12. OH Ping Blog November 13, 2013
  13. Hafizul
    Twitter:
    November 13, 2013

Leave a Reply

CommentLuv badge