Panduan menambah pendapatan dari rumah

Panduan buat duit dengan saham tempatan

Panduan menambah pendapatan dari rumah…

Sebenarnya apabila anda membuka media sosial atau anda lepak – lepak minum kopi bersama teman – teman sedikit sebanyak ada diantara mereka yang akan bercerita tentang kesempitan hidup…

Duit cukup – cukup je… lebih pun tak banyak.. lepastu harga barang – barang pun semangkin meningkat . pada hal harga minyak ada turun..

Saya… Tidak menafikan sama sekali.. Mana – mana pun sama. Ada syarikat yang nak tutup dan ada yang memang dah lingkup. ada syarikat yang tutup sementara , ada syarikat yang dah takde ot… Bergitulah ragamnya.. Walaupun bergitu pasti ada peratusanya..

Jika tujuh puluh peratus sekali pun … masih ada lagi kelompok tiga puluh peratus untuk kita duduki… Adakah kita hanya perlu mengeluh itu tidak cukup, ini tidak cukup,brim, BPN , Isinar tak dapat dan lain – lain lagilah..

Peluang menjana pendapatan sentiasa terbuka.. Rezeki kita masih ada untuk kita yang rajin berusaha.. Kata orang jual nasi lemak tepi jalan pun boleh memewahkan diri… Jika kena dengan cara ,gaya dan amalnya..

Mesti anda mahu extra income yang memboleh kan anda mempunyai kuasa membeli sesuka hati , boleh melancong tanpa ragu – ragu dan sudah tentu dapat membayar zakat dengan jayanya…

Bisnes Online dari Rumah

Nak bisnes apa kalau takde produk yang nak dijual. Sebenarnya tidak susah produk ada dimana sahaja.

Di pasaraya, kedai runcit semuanya ada berhampiran kita. Tinggal kita nak adjust harga. Makcik kiah jiran sebelah rumah pun boleh mencipta produk untuk dipasarkan diluar

Baca: – Untung gila bisnes maggi di shopee.

Syarat nya anda punyai akses internet untuk memulakan bisnes online.

Boleh bermula dengan shopee. Dekat sana memang jadi port orang nak cari barang.

Berpuluh ribu pelawat mengunjungi platform shopee. Ada yang beli satu, ada yang beli dua dan ada juga yang langsung tak beli. Survey dulu lain hari dia akan beli.

Panduan Lazada dan Shopee terkini

Jadi tak rugi jika anda mencubanya. Hari ini munkin anda cuba – cuba. Esok hari munkin ini yang menjadi pendapatan utama anda jika sudah mahir dengan flow urusan jual beli .

Tak tahu nak start bisnes shopee.

Senang jer dapatkan sahaja panduan teknikal nya dari sini – Bisnes shopee.

Diajar semua pekara dari asas yang mudah hingga taktik – taktik untuk anda menjana pendapatan yang lumayan dengan kaedah step bya step.

Apa lagi jom pergi ke halaman bisnes shopee.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge