Panduan senarai harga Joven Water Pump

Bro tekanan air paip dekat rumah aku masih rendah la. Pada hal aku dah buat dah kaedah yang kau ajar kan dulu supaya air paip jadi kuat memancut. Tapi kalau petang jer jadi slow macam mana ya nak atasi..

Fuh.. susah juga nak jawab ni. Tapi apa pun nak tanya juga . Bilik air ada berapa?. Ada tiga. Tiga – tiga sekali guna ke ? Ya.

Kalau gini lah kaedah nya , memang lah 3/4″ paip air nak dikong sikan kepada 1/2″ paip air mana nak support. Maca ni kau kena lah pasang water pump.

Keluarkan sedikit budget , pangil kontraktor untuk bagi sebut harga, Anda setuju, selesai masalah keluarga. Nak mandi sunat dan mandi wajib pun akan terasa lebih puas hihi.

Tapi kalau kita ni jenis nak jimat sikit boleh juga buat opsyen ini.

Minta kontraktor buat sebut harga .

Harga Pump.
Harga pendawai elektrik.
Harga kerja – kerja pemasangan merangkumi sedikit kerja buat paip..

harga Joven Water Pump

Lepas itu anda survey lah harga dekat kedai di sekitar kawasan anda atau pun terus sahaja menyemak dari laman jualan terkenal ini Joven Water Pump.

Senarai harga Joven Water Pump

BacA  juga : – Dua cara untuk mengatasi tekanan air paip rendah

Cari in house kontraktor yang selalu buat kerja – kerja maintenace dekat Kawasan perumahan anda. Lagi baik kalau kontraktor itu jiran anda , kalau ada masalah terus boleh pangil mereka untuk baiki sampai jadi.

Dan biasanya kontraktor persendirian ini akan charge anda dari RM150 – RM200. mengikut sedap hati mereka. Tips saya time mereka buat kerja tolong lah apa yang patut supaya mereka sendiri tak sampai hati nak charge anda mahal – mahal.

Walaupun bergitu jangan pula anda mengambil kesempatan dengan meminta harga yang terlalu rendah.

Okeh untuk anda yang nak survey harga Joven Water pum boleh sahaja layari laman jualan joven ini sekarang!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge