Ramuan untuk membuka urat jantung yang tersumbat

Semalam budget kerajaan telah dibentangkan pasti ramai yang bersyukur dan gembira dengan insentif-insentif yang telah dibentangkan oleh PM kita. Aku malas lah  nak ambil port sangat budget tahun ini pun bukannya aku sangkut sangat dekat aku sikit -sikit tu ada lah . Pernah juga terbaca Dari memikirkan subsidi yang akan diberi baik kita berusaha sendiri macam  orang tua ini atau pun bro ini dan kalau korang nak belanja aku makan rendang tekan lah ini hehe. Dan entry yang sebenarnya aku nak  kongsi adalah berkaitan dengan ramuan untuk membuka urat jantung yang terseumbat benda ini pun aku dapat dari fb
menurutnya petua yang sudah terbukti berkesan untuk jantung anda dan boleh buat di rumah, Katakan tidak kepada ANGIOGRAPHY, ANGIOPLASTY ATAU BYPASS! (yang aku faham hanya bypass)Terapi Alamiah untuk membuka urat jantung yang tersumbatBahan-bahan-
Jus Lemon 01 cawan
Jus Halia 01 cawan
Jus Bawang Putih 01 cawan
Cuka Epal 01 cawan

Kacau semua ramuan di atas dan masak dgn api yang perlahan selama lebih kurang 30 minit atau sehingga tinggal 2/3. Biarkan sejuk. Setelah sejuk campur 3 cawan madu asli (bukan yang dicampur dgn bahan2 lain spt Habbatus Sauda’) dan simpan dalam botol kaca. Masa memasaknya pun kena guna bekas kaca.

Minum setiap pagi sebelum sarapan satu sudu makan secara istiqamah. InsyaAllah semua urat yang menyumbat pada urat jantung anda akan terbuka.
selepas minum,letakan tangan kanan anda kedada sambil membaca
‘ALLAAHUMMA SOLLI ‘ALAA QALBI SAIDINA MUHAMMAD’ 10x

Amalkanlah… akan menjimatkan wang anda daripada pembedahan.

 (Admin tidak bertangung jawab jika ada kerugian atau benda  yang tidak di inginkan berlaku apabila mencuba resepi ini)
NO JENAMA DAN MODEL HARGA TAWARAN ISTIMEWA
1 York 1.0hp air conditioner YSL3F10/YWM3F10 Wall Split RM799.00 SURVEY SEKARANG
2 Daikin 1.5hp FTN15P & RN15F Eco King Wall Mounted Air Conditioner RM1211.25 SURVEY SEKARANG
3 Sharp 1.0hp eco Non-Inverter Split Air-Conditioner AH/AUA9SED RM793.46 SURVEY SEKARANG
4 KDK KB404 Table Fan 16" RM 128.00 SURVEY SEKARANG
5 KDK KC4GR Wall Fan 16" Remote Control RM 259.00 SURVEY SEKARANG
6 KDK K15V0 Ceiling Fan 60" RM 146.70 SURVEY SEKARANG

17 Comments

  1. pipoq September 29, 2012
    • onn Lajer September 29, 2012
  2. Nur Misnan September 29, 2012
  3. zool September 29, 2012
  4. boni kacak September 30, 2012
  5. Juan September 30, 2012
  6. Eizil September 30, 2012
  7. tehr September 30, 2012
  8. Kesuma Angsana October 1, 2012
  9. CIK TOM October 1, 2012
  10. Denaihati October 2, 2012
  11. irsah imihar October 9, 2012
  12. Anonymous December 25, 2012
  13. Anonymous April 29, 2013

Leave a Reply

CommentLuv badge