Rose Face Serum Zeeta – Produk terbaik untuk hilangkan parut jerawat

Masalah jerawat biasanya akan mengalami remaja seawal usia 13tahun keatas.
Mereka kata ia sangat normal kerana waktu ini lah perubahan hormon telah berlaku. Mereka sudah diambang akhil Baligh dimana mereka sudah mula merasakan sesuatu yang lain.

Waktu berginilah mereka akan berasa rimas apabila jerawat telah tumbuh pada muka dan yang paling bengangnya kalau jerawat itu tumbuh tepat pada kepala hidung. Hahaha rasa malu rendah diri malas nak jumpa makwe dan pakwe akan berlaku lah. Time ni lah macam ada yang nak buat alasan ponteng sekolah.

Kalau mengadu dengan saya memang tangan lah jawab nya hihihi. Bukan apa pun jerawat jer.. Bubuh jer ubat dah setel masalah. Tapi kalau lah ada ubat .. Kalau takde boleh juga gunakan kaedah orang tua – tua kata .” Gosok jerawat dengan bawang putih yang telah dipotong dua” Mungkin efek dari getah bawang putih boleh mengecutkan jerawat.

Tetapi jangan lah berharap untuk hilang sekelip mata , kita bukan ahli sihir ya, Kita hanya mampu berusaha dan berdoa .selebihnya kita tawakal yang akan menyembuhkan ialah yang maha esa.

Padahal jerawat adalah gangguan pada kulit yang terjadi ketika pori-pori tersumbat dan menimbulkan bekas nanah yang akhirnya mengakibatkan radang pada kulit. Khususnya pada wajah manusia.

Tahukah anda, Kosmetik juga adalah antara penyebab terjadinya jerawat.
Kosmetik yang asalnya untuk menutup cela dan mempercantik wajah ternyata justru menjadi salah satu penyebab tumbuhnya jerawat.

Mengapa demikian?. Karena kosmetik memiliki potensi yang cukup untuk menyumbat pori-pori sehingga bakteri mampu melakukan peradangan). Hal ini jelas karena terkadang kosmetik mengandung minyak berlebih, dan karena penggunaan foundation yang menyatu bersama bedak sehingga menimbulkan penyumbatan pada pori-pori.

Rose Face Serum Zeeta – Produk terbaik untuk hilangkan jeragat 2017

Rose Face Serum Zeeta - Produk terbaik untuk hilangkan parut jerawat

Rose Face Serum Zeeta adalah Serum muka berasaskan Rose Organik No.1 Di Malaysia yang menggunakan kaedah semburan untuk menghilangkan jeragat dan parut jerawat sepantas 14 hari*.

Maknanya anda dapat menghilangkan jerawat dan jeragat dalam masa 14hari.

Antara Kelebihan Rose Face Serum:-

• Mengandungi Vitamin E,Vitamin C, Omega 3 dan Omega 6 yang sangat penting untuk melindungi kulit dari kesan panas cahaya matahari.
• Semburan yang halus untuk serapan maksimun,menyamai teknologi nano.
• Vitamin E 30,000 iu
• Serum semburan NO.1 tidak meleleh dan tidak melekit.
• Parut jeragat hilang seawal 7hari

Antara penyebab jeragat dan Jerawat yang boleh diatasi dengan 4 Nutrisi Hebat Dalam Rose Face Serum:

Vitamin E

– Untuk block free radicals dari udara, di sebut anti oxidant. Ni yg sebab kan proses penuaan pd kulit. Bila kita boleh fight free radicals dr kulit, kita boleh mengurangkan wrinkles dr berlaku dgn cepat dan jaga sel kulit muka muda.
– perbandingan, ada beza baju yg kita sidai kat tempat teduh dan baju kita sidai kat panas matahari. Warna baju pudar nampak macam baju dah lama…padahal baju baru..
– kulit kita selalu generate sel kulit baru, kalau jaga dan dilindungi, maknanya kita jaga kemudaan sel kulit muda tu supaya slow sikit “lusuh” nya.

Vitamin C:

Seperti Vitamin E, yang kaya degan antioxidant, Tetapi vitamin C berperanan mengaktifkan sel muka untuk menghasilkan collagen, molekul penting untuk kulit yg sihat.
Vitamin C iYang kita makan atau kita sapu pada kulit akan merangsang kulit untuk menghasilkan Collagen.

Vitamin C juga penting kerana ia akan merawat kesan Ultraviolet (UV).

UV ini lah yang akan rosakkan kulit muka, Atau dikenali sebagai “Photodamage”.

Dengan vitamin C lah kita dapat menghsilkan collagen untuk kulit. Jadi kita tentu sudah tahukan untuk mendapatkan sumber vitamin C daripada mengambil collagen.

Omega 3 (makan dan sapu)

Kulit mmg perlukan fatty acid seperti omega 3 untuk mengekalkan kelembapan, normalkan pengeluaran minyak dan untuk maintain kulit nya elasticity.

Sama macam vit c, Ia sama penting bagi melindungi kulit dari Photodamage dan kesan sunburn. Kesan sunburn ni dipanggil “inflammatory skin response”. Lebih kurang seperti kesan kulit melecur terkena minyak panas.

Omega 3 dalam minyak ikan yang kita makan, akan pergi ke liver, di proses dan akan ke kulit untuk fungsi yg sama. Omega 3 yang kita sapu dikulit akan pergi ke kulit dengan lebih cepat.

Omega 6

Omega 6 ni kaya dengan linoleic acid, ringan dan nipis rasa minyaknya. Peranannya untuk nourishkan kulit tapi tak rasa berat berminyak.

Omega 6 bertujuannya mengekalkan fungsi kulit sebagai pelindung muka kita dan mengurangkan sel kulit dari mengelupas.Orang yang ada masalah jerawat dia kurang linoleic acid, tu yg muka dia kurang keupayaan “melindungi” dan kulit jadi senang di serang bahaya dari uv dan toxic udara.

Saya rasa memang sesuai untuk pekerja kimpalan yang mengalami sunburn ataupun bahang dari kerja – kerja mengimpal.

Oleh itu serum zeeta yang mempunyai 4 formula ini bagus untuk menghilangkan kesan jeragata dan juga jerawat . Dengan hanya spray sahaja formula ini akan meresap kedalam kulit untuk memperbaiki sel – sel kulit supaya menjadi lebih cantik.

Oh ya untuk sebotol Rose Face Serum Zeeta Ia berharga RM50 sahaja tidak termasuk postage.

Dan anda boleh sahaja terus kehalaman Rose Face Serum Zeeta untuk maklumat lebih lanjut.

Atau

Media Sosial:
Facebook page: ZEETA PAKAR MAWAR
Instagram: @zeetaofficial
Whatsapp untuk order: 019-2209069
Website: www.zeeta.com.my

Dan apabila anda google tentang Rose Face Serum Zeeta, pastinya ada berberapa keyword yang anda jumpa antaranya…

Rose Face Serum Zeeta

-Cara hilangkan jeragat paling berkesan
-Cara hilangkan bekas jerawat cepat dan selamat
-Bagaimana nak hilangkan parut jerawat
-Produk terbaik untuk hilangkan jeragat 2017
-Produk terbaik untuk hilangkan parut jerawat 2017

Dan untuk menjimatkan masa untuk anda mencari maklumat , anda boleh sahaja terus ke Rose Face Serum Zeeta .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge