Survey harga halal samyang ramen terkini

0
289

Balik kerja ajak anak – anak makan sama. Tapi mereka tak nak.. katanya dah makan. Jadi kita soal lah makan apa.

Mereka bilang makan ramen sambil tunjuk bungkusan plastiknya dekat bakul sampah.

Mereka kata pedas dam sedap.

Orangtuanya kata , beli kat mana? Mereka kata beli dekat sekolah RM5.

Hey.. mahalnya..Abistu ayah tak nak belikan..

Itulah antara perbualan mesra anak beranak.

Mee ramen jadi kegilaan anak – anak yang baru nak meningkat.

Kiata yang jadi orang tua ni rasa agak gundah lah. Anak – anak suka makan , makanan segera seperti ini. Dan sebelumnya apa yang saya tanya halal ke ramen tu. mereka dengan pantas menunjukan logo halal yang tertera pada bungkusan ramen tersebut.

Hmm pandai mereka nak berbisnes ni. Sebungkus dijual dengan harga RM5. confirm – confirm ada untung RM5, untuk samyang chiken chess.

Kalau yang jenis mahal sikit boleh jadi RM7 mereka jual.

Hmm bijak – bijak. kita nak kata lebih – lebih pun tak boleh hanya sekadar memberi nasihat , tak elok makan mee segera banyak – banyak. Banyak sangat berita yang kurang elok kita dengar.

Walhal dulu masa bujang mee segera lah sebagai alas perut untuk hari – hari yang kelam, hihihi.

Okeh nak survey harga terkini Halal samyang ramen terkini.. boleh rujuk dari sini.

Dengan harapan boleh dijadikan modal atau latihan untuk anak – anak berniaga.

Jom survey sekarang! – Halal Samyang Ramen

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here