Buat Extra Income Dengan Panduan Terkini Lazada Dan Juga Shopee

Panduan Lazada dan Shopee terkini

Panduan Lazada dan Shopee terkini. Buat duit dengan menjual peralatan elektronik dari China

Dah kenapa budak ni dah tahun 2020 masih lagi nak beli MP3 player.

Jawapan mudahnya budak – budak ini kena ikut protokol. MAsuk waktu maghrib sahaja semua gadget perlu dserahkan untuk disimpan oleh ibu dan ayah nya.

Setakat MP3 player ok lagi. kerana peranti ini tidak dapat menakses kepada talian wfi yang telah tersedia.

Antara kedai elektronik yang berada di Lazada.

Dan untuk iklan Unfi yang tersiar di TV yang mempertontonkan anak – anak selesa dengan kemudahan berinternet dibilik sendiri.

NO, NO , NO. Kita tidak boleh membiarkan mereka bersendirian tanpa pengawasan untuk mengakses internet tanpa pengawasan.

Seeloknya kita sediakan satu ruang untuk kita bersama untuk kita pantau sambil kita boleh duduk menonton TV atau tumpang sekaki melayari nya.

Kita layari website yang ada menjual sesuatu yang kita perlukan ataupun gadget yang dulu kita tak mampu mendpatkanya. Seperti dishopee , Lazada atau terus sahaja pergi Ke Taobao.com.

Baca panduab taobao : – Idea Dan Panduan Memborong Dari China

Dekat Taobao.com orang kata banyak barang yang dijual dibawah harga pasaran. Murah – murah . Hanya kita kena pandai pilih nya.

Walaupun website taobao berbahasa cina, namun dengan adanya panduan kita mudah sahaja untuk membelinya.

Pilih produk yang tengah HOT atau yang evergreen. Lepas tu upload dekat Lazada dan shopee. Promote dekat FAcebook dan juga whatapp tempatan. Inshaallah ada rezeki ada lah yang beli.

Panduan Lazada dan shopee terkini

Kuatkan juga dengan Review daripada blog yang kita ada ataupun boleh sahaja hire blogger macam saya untuk review produk dan seterusnya hyperlink terus ke produk yang anda pasarkan di Laman Lazada dan shopee.

Saya rasa dengan banyak link yang datang produk yang anda jual akan sentiasa di muka hadapan apabila ada yang mencari barang yang anda jual di laman tersebut.

Nak panduan Shopee dan LAzada klik sahaja pauatan dibawah ini.
Panduan Shopee
Panduan Lazada.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge