Senarai Buku Teks Tingkatan 1 Beli secara online

Panduan Buat Duit Terlaris

Senarai Buku Teks Tingkatan 1 Beli secara online. Dah kenapa pula nak beli, Buku Teks kan percuma. Namun bergitu ada juga lah segelintar anak anak kita yang tercicir buku disekolah.

Walaupun ada segelintir ibu bapa yang menyarankan untuk disediakan loker peribadi disekolah. untuk kemudahan pelajar. Namun bergitu kita juga harus Realistik tentang kos penambahan loker peribadi.

Sedangkan murid dan pelajar masa kini sangat beruntung disebabkan mereka hanya berberapa meter sahaja untuk mereka mengalas bag. Dari kelas hingga ke Bas sekolah atau Ibu bapa yang datang untuk menghantar dan seterusnya menjemput mereka.

Tak jumpa tanah, seperti pelajar era 90an kebawah. Munkin dikawasan pendalaman atau luar bandar sahaja yang mempunyai kesulitan mengalas bag berat.

Namun bergitu jika buku teks ditingalkan. Bagaimana pula untuk ulangkaji pelajaran dirumah.

Okeh dibawah ini saya senaraikan Buku Teks Tingkatan 1 yang patut kita ada kecuali berberapa pekara yang melibatkan berlainan bangsa atau agama.

Senarai Buku Teks Tingkatan 1

  1. Bahasa Melayu
  2. Bahasa Inggeris
  3. Matematik
  4. Sains
  5. Geografi
  6. Sejarah
  7. Pendidikan Moral
  8. Pendidikan Islam
  9. Reka Bentuk dan Teknologi
  10. Asas Komputer
  11. Bahasa Cina
  12. Bahasa Iban
  13. Bahasa Jepun
  14. Pendidikan Muzik
  15. Pendidikan Jasmani dan Kesihatan

Biasanya jika berlaku kehilangan semasa proses pemulangan buku pinjaman ini, Ibu bapa dan penjaga harus mengantikan nya dengan nilai sebenar buku tersebut.

Namun bergitu Ibu bapa dan penjaga boleh sahaja mendapatkanya dari pautan yang saya berikan dibawah ini.

SHOPEE / LAZADA

Semoga perkongsian Senarai Buku Teks Tingkatan 1 Beli secara online ini bermanfaat untuk anda semua. Untuk lebih info Jom sertai Telegram, https://t.me/onlajer & Twiter

2 thoughts on “Senarai Buku Teks Tingkatan 1 Beli secara online

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge