Mendapatkan Buku- Buku panas Di Internet

Pergh apabila saya mula nak mencuba mengarang cerita ajaib yang bukanya dalam bidang yang aku ceburi seperti terlalu sukar untuk memilih perkatan – perkataan yang sesuai.. Mungkin ada baiknya saya membanyakan membaca… Buku… beli buku – buku terbaik dipasaran

Lagi pun ramai orang berkata membaca adalah jambatan ilmu.. Walaupun bergitu ramai ke yang suka membaca.. Setakat membaca buku untuk lulus periksa aku kira memang ramai. membaca untuk saja – saja menambah pengetahaun aku tak pasti ..

Tetapi di internet kan sudah bergitu banyak maklumat .. perlukah kita membaca buku?

Dari diri saya sendiri memang ya .. Antara faktor utamanya .. aku sendiri sudah tidak betah untuk melihat skrin LCD, Dalam jangka masa yang lama. Mungkin jika penulisan blog kamu sangat bagus dan seronok dibaca .. kemungkinan besarnya akan aku cetak untuk aku bacanya..Hasilnya agak susah lah aku nak memberi komentar atau memberi ulasan yang terbaik…

Bak kata orang sudah habis madu sepah dibuang… Sudah aku baca jarang sekali aku datang mengulang….

Tidak kiralah apa jua maklumat yang ada di internet.. Jika ia berguna atau anda memerlukanya pasti nya akan mencetaknya…
Seperti saya yang terkadang ingin membuat aturcara inverter motor yang berada dikilang – kilang di sekitar pasir gudang..

Pastinya saya akan mencetak manual yang diberikan walaupun saya boleh slide pada peranti pintar saya .. tetapi saya masih memerlukan hard copy untuk saya membuat semakan , mencatat, menconteng apa yang patut pada kertas .. Malah trend sekarang manual untuk alatan datang dalam bentuk CD, tetapi saya lebih menyukai ia dicetak diberi pada saya dalam bentuk buku..

Jika seorang pembaca buku yang saya angap berfikiran jauh atau jenis yang suka mengolah kembali cerita – cerita yang dibacanya.. Mereka akan sengaja menconteng , menulis ulasan pada muka surat – muka surat yang telah mereka baca..

Walhal lebih ramai yang suka bukunya bersih,cantik tiada kesan contengan.. Jadi terpulanglah kepada anda untuk menyatakan pandangan anda …

Apa yang saya tahu.. Jika anda suka membaca buku .. tetapi malas nak pergi ke kedai buku untuk mendapatkan buku – buku panas dan terbaik sepanjang zaman?

Anda boleh mendapatkan dari Bookcafe.com.my dimiliki oleh PTS Bookcafe Sdn Bhd (924422-P) dan merupakan anak syarikat PTS Media Group Sdn Bhd © 2012 (510952-X).

 buku - buku terbaik dipasaran
HOT OFFER

A Doctor In The House: The Memoirs Of Tun Dr Mahathir Mohamad

Tawaran dan jamian mereka…

1. Diskaun Berganda
2. Penghantaran Percuma
3. Hadiah Buku
4. Hadiah Eksklusif

5. Buku Sampai Terus ke Rumah
6. Buku Rosak Diganti Percuma
7 Servis yang Cekap & Mesra

Dari Halaman Bookcafe.

BOOKCAFE.COM.MY TELAH BEROPERASI SEJAK TAHUN 2007 BERTUJUAN MEMUDAHKAN PEMBACA BUKU UNTUK MENDAPATKAN BUKU-BUKU TERBARU DAN TERBAIK YANG DITERBITKAN OLEH PELBAGAI PENERBIT BUKU. MEMASUKI TAHUN KE-8 BEROPERASI (2015), KAMI MEMPUNYAI LEBIH DARI 57,000 PELANGGAN BERDAFTAR DAN RIBUAN PELAWAT SEHARI.

BOOKCAFE MERUPAKAN KEDAI BUKU ONLINE YANG MENGGUNAKAN SETIAP TEKNOLOGI TERKINI YANG ADA DAN MENGAPLIKASIKANNYA UNTUK MEMUDAHKAN PARA PELANGGAN KAMI MEMBELI BUKU SECARA ONLINE.

KAMI MENERIMA PEMBAYARAN MELALUI PELBAGAI SALURAN DENGAN SISTEM MOLPAY DAN JUGA MENYOKONG PENGGUNAAN PAYPAL SELAIN DARI KAEDAH KONVENSIONAL IAITU BANK-IN SECARA MANUAL.

DARI SEGI PENGHANTARAN PESANAN, BOOKCAFE MENGGUNAKAN PERKHIDMATAN POS LAJU UNTUK MEMASTIKAN SETIAP BUKU KAMI SAMPAI KE ALAMAT YANG DITETAPKAN PEMBELI.

Untuk memastikan pesanan kami sampai dalam keadaan selamat kepada pembeli, kami menggaplikasikan kaedah pembungkusan yang sangat teliti. Penggunaan air-bubble untuk membungkus buku-buku yang dipesan pelanggan untuk memastikan ianya dapat menyerap sebarang hentakan yang mungkin berlaku dalam proses penghantaran buku.

 buku - buku terbaik dipasaran

Lihat mereka kata mereka menghantar buku juga akan dibungkus dengan air bubble bagi menjaga keadaan buku yang akan dihantar untuk pelangan.. Seperti menghantar alatan instrument yang sensetif gegaran saya kira.. Mereka menjaga kepuasan pelangan yang membeli daripada mereka. jadi anda apa lagi beli buku – buku terbaik dipasaran. Dan dapatkan lah buku kegemaran anda sekarang di bookcafe.com.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge