Beli freezer murah di kedai online popular

Tahu tak anda salah satu peralatan rumah yang wajib ada untuk keluarga besar ialah Freezer.
Ini kerana apabila kita punyai isi umah diantara 5 hingga 7 orang, pastinya kita akan membeli bahan – bahan mentah seperti ikan, daging dan ayam dalam kuantiti yang agak banyak.

Munkin untuk ikan sahaja anda akan membeli dalam dua tiga kilo. Ayam dala dua ekor dan munkin juga anda akan mebeli daging untuk dijadikan stock lauk.

Munkin ada yang mengatakan , alah kita hari – hari boleh pergi pasar, tetapi tahu tak anda kos untuk pergi pasar juga dapat mengurangkan kuasa untuk anda membeli, Anda perlu ingat setiap kali anda poergi kepasar . Anda akan mengeluarkan kos minyak,duit parking dan yang paling mustahak adalah masa yang anda kan bazirkan .

Oleh itu saya kira , jika anda punyai seunit freezer dirumah. anda pasti dapat menyimpan stock bahan mentah yang saya tuliskan diatas. Itu belum lagi termasuk makanan segera seperti sosej,nugget, ayam segera kentang goreng segera. Malah ada juga aiskrim untuk anak – anak yang pasti mahukan nya sebagai sajian suka – suka, sesekali sekala.

Bercerita tentang aiskrim , anda juga pasti boleh menghasilkan aiskrim malaysia untuk dijadikan duit sampingan. walaupun keluarga anda yang akan tolong habiskan..

Jadi atas pemerhatian saya jika anda mahu survey – survey seunit freezer anda boleh lah membeli freezer berjenama “Morgan”.
Dengan harga yang patut dan kapasiti sebanyak 80liter saya pasti ia dapat memberi menefaat untuk anda.

Maklumat lanjut : –

Product details of MORGAN Chest Freezer 80L MCF 0957 (White)

  • CFC FREE
  • Capacity : 80L
  • Deep and quick freezing
  • High energy efficiency compressor
  • Easy to clean
  • Adjustable thermostat
  • Coated wire basket
  • Product dimension (mm): 530L x 440W x 830H
  • Inner dimension (mm) : 426L x 296W x 691H

MORGAN

Incepted in the year 2006, Morgan is a trademark owned by DKSH and it is a commitment of DKSH towards providing a range of household electrical appliances that is of high quality, affordable and easy-to-use. 

Check out our range of appliance from kitchen, laundry, refrigeration and small appliances that promises to impress you aesthetically and functionally. 

Survey now  –  MORGAN – ‘For A Quality Lifestyle’

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge