Pakej Extra Kasih Sayang Perniagaan Putu Bambu

Resepi perniagaan Putu Bambu

Alhamdulilah Rakyat satu Malaysia telah mula peka tentang isi kandungan bahan yang ada dalam makanan. Lebih – lebih lagi umat Islam memang wajib mencari sesuatu yang Halal.

Konfem orang kita memang suka makan, Dah makan kenduri sekalipun dua tiga jam selepas itu , adalah benda yang mereka hendak kunyah, Jika tidak masakan tauke kilang cadbury sentiasa menghasilkan pengeluaran, dari itu kita tahulah rakyat satu malaysia ini memang suka makan, makanan ringan.

Melihat situasi bergini TIDAK salah jika anda memulakan perniagaan Makanan, Seperti resepi Perniagaan Putu Bambu. Di Pasir Gudang kawasan taman perumahan saya ada dua tiga peniaga yang meniaga Putu Bambu. Dan saya lihat sampai ke hari ini mereka masih lagi berniaga benda yang sama. Nampak sangat perniagaan mereka menguntungkan.

Sekarang ini jika anda ingin belajar menghasilkan putu, Atau mungkin anda ingin berniaga. Saudara Hairul Hissam boleh membantu anda. Beliau memang pakar dalam penghasilan Putu Bambu super sedap. Anda boleh belajar dari beliau melalui pembelajaran video.

Antara 6 modul pelajaran putu bambu yang dibentangkan ialah:

Modul 1: Membuat Putu Homemade
Modul 2: Membuat Putu Komersial
Modul 3: Putu Komersial Moden
Modul 4: Membuat Aneka Inti Putu
Modul 5: Cara Pengiraan Kos Putu
Modul 6: Startegi Bisnes Putu

Dengan Panduan sebergini tidak mustahil juga anda boleh memulakan bisnes putu secara part time dan seterusnya secara full time dengan purata Keuntungannya bisnes putu hampir 300%.Jika anda jual menggunakan 5 kilo tepung beras sehari, anda boleh untung RM3 ribu sebulan. Jika anda jual 50kg, Mau tak untung RM30 ribu.

Mulakanlah Perniagaan Putu Bambu Anda sekarang!

Dengan pakej ini, anda tak perlu ke kelas putu piring atau kelas putu bambu kerana anda boleh belajarnya dengan panduan step by step. Elok tengok dulu video nya di link dibawah

Pakej resepi Perniagaan Putu Bambu

Semoga maklumat ini membantu anda mengubah hidup kepada yang lebih baik untuk keluarga anda.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge