Tempat Duit Beranak. Panduan Buat Duit Dengan Saham Tempatan.

1
231
Panduan buat duit dengan saham tempatan

Biar betul… Duit pun boleh beranak? Siap ada tempat beranak lagi tu?

Ha ha!

Betul!!

Kalau diberitahu tentang duit boleh beranak dekat orang tua kita pasti mereka tak akan percaya.

Yang mereka tahu nak bernakan duit hanyalah dengan simpan dalam bank . Cukup tahun dapat dividen.

Dan lagi satu kita masuklah mana – mana koperasi yang ada membuat perniagaan.

Selain ari itu , merka akan meminta kita untuk berfikir berulang kali untuk melaburkan duit kita di mana – mana tempat yang konon nya boleh beranakan duit.

Tetapi itu dahulu. Zaman handphone botol air kebawah. Sekarang maklumat kebanyakan dihujung jari.

Dan selalu juga tag line tak hensem takpe janji kaya keluar di corong radio kereta anda.

Memang ada banyak tempat kat dunia ni duit boleh beranak!

Panduan beranakan duit!

Kalau dalam dunia kewangan.. ia dipanggil “instrumen pelaburan kewangan”.

Kalau kat malaysia.. tempat yang paling biasa orang letak duit untuk di”beranak”kan adalah seperti ASB, Tabung Haji.

Tapi sejak beberapa tahun kebelakangan ini,

pulangan yang diberikan oleh ASB & Tabung Haji agak kurang memberangsangkan.

Maka, ramai yang mula mencari-cari alternatif lain untuk beranakkan duit mereka dengan lebih optimun.

Antara tempat pelaburan yang sedang hangat waktu ini, ialah pelaburan saham.

Ramai juga yang cuba-cuba untuk letakkan duit mereka dalam pelaburan saham, tapi masih takut-takut, kurang jelas dan tidak tahu bagaimana cara yang sebetulnya untuk mula melabur dalam saham!

Dan ada juga yang tersontot. Beli dengan harga yang dah puncak.

Dan tetiba harga nya jatuh kecuram yang paling dalam.

Jika berlaku bergini. Jawapan nya kena lah sabar. Sabar tu juga boleh jadi duit.

Dan sekarang ada berita baik!

Panduan buat duit dengan saham tempatan

Dr. Zul Izzi Nordin baru sahaja terbitkan satu panduan, khusus untuk mereka yang baru nak berjinak-jinak dan baru hendak mengenali dunia pelaburan saham!

Boleh lihat info lanjut berkenaan panduan tersebut dengan klik pautan ini —> Jom Labur Saham

Selamat mencuba :).

Semoga perkongsian Panduan buat duit dengan saham tempatan ini bermanfaat untuk anda semua. Untuk lebih info Jom sertai Telegram onlajer, https://t.me/onlajer.

1 COMMENT

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

CommentLuv badge