Penghawa dingin mudah alih

bisnes homestay

Aircond mudah alih, seperti tidak terfikir dengannya. Namun bergitu setelah terjumpa dan bertapa pratikalnya untuk sesetengah ruang.

Dulu – dulu aku pernah bercerita tentang Tips Untuk Membeli Set Penghawa Dingin. Dari situ aku belajar bahawasanya beli apa sahaja jenis atau jenama jika diselengara dengan baik pasti ia akan tahap lebih lama.

Seperti set split unit yang banyak dipasang pada kediaman anda jika anda rajin membersihkan filter pada blower dalaman dan sesekali menyedut habuk pada bilah – bilah sirip penyejuk dan pada unit luar sesekali anda menyembur air pada sirip – sirip penyejuknya , kemungkinan besar penghawa dingin anda akan tahan lebih lama daripada berlaku masalah – masalah seperti tidak sejuk,Tersumbat dan air melimpah keluar.

Jadi dengan itu anda dapat mengurangkan kos baik pulih dengan memangil juruteknik datang kepermis anda. Pasti Jimatkan?

Ok itu adalah contoh bagai mana anda dapat mempertahankan barangan yang tak ternama supaya tahan dengan lebih lama.

Soalan… Bagaimana ingin punyai set penghawa Dingin Tanpa Memangil Juruteknik Pemasangan?.

Ok ini adalah salah satu soalan yang saya sebenarnya tidak boleh untuk menjawabnya, kerana setiap alat perlu ada kemahiran atau sekurangnya pengetahuan. Jika l;angsung zero nampak sangat lah anda akan kena temberang. Dan mereka akan sewenangnya akan meminta upah yang bukan – buka. Sedangkan yang berkerja dengan kontraktor pun terkena apatah lagi yang memang tak pernah , hmmm redho sahaja lah.

Baca juga aircond terbaik Daikin

Anda nak pasang penghawa dingin tetapi tidak mahu memangil kontraktor, senang sahaja apa kata anda pasang penghawa dingin mudah alih. Tidak perlu pendawaian, hanya perlu socket outlet yang berdekatan. Itu sahaja mudah bukan.

Manakala salur haba anda boleh lah keluarkan mengikut kehendak anda seperti tingkap atau lubang angin, atau terus salur kekawasan yang tidak perlu ada rasa sejuk mudah bukan.

Anda seperti mahu survey penghawa dingin mudah alih buleh sahaja terus klik dari sini. Ada yang murah ada yang agak mahal bergantung kepada jenama nya.

Penghawa dingin mudah alih terbaik

Aircond mudah alih

Penghawa dingin mudah alih terbaik

Baca juga – Portable Aircond Jenama Midea

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge