Beli jug elektrik kaca dengan harga terbaik

jug elektrik kaca dengan harga terbaik

Beli water Elektrik Glass Kettle dengan harga terbaik

Sekarang ini bergitu banyak dan bentuk sesuatu produk elektrik dikeluarkan.

Walaupun fungsinya sama , tetapi dengan ada kelainan dari segi bentuk dan rupa pastinya akan menambah nilai pada sesuatu produk tersebut.

Antaranya adalah seperti berevolusinya produk elektrik kattle untuk memasak air.

Dari stainlees steel elektrik kattle kepada hanya sekadar heater basic yang kita perlu rendamkan ia pada kole besi. Sehinggalah kepada Jug elektrik cordless yang kita perlu letak kan pada tapak nya untuk memasak air.

Untuk produk seperti elektrik jug , anda akan mendapati perbezaan harga yang ketara. Munkin anda boleh mendapatlkanya dari harga RM16.99 dari tawaran pasaraya terdekat anda.

Tetapi percayalah produk seperti ini bukanlah untuk kegunaan sepenuh masa, ataupun bahasa indahnya heavy duty, kerana elemen pemanas nya akan mencapai kesatu tahap ketahanannya.
Tetapi jika sekada sesekali anda masih lagi boleh memikirkan untuk membelinya.

Sudah diketahui umum , Jug elektrik ini adalah salah satu alat yang paling simple tetapi ia adalah salah satu alat yuang paling berguna untuk mereka yang tidak punyai water dispencer panas ataupun elektrik thermopot.

Dengan kepantasannya mencapai ketahap mendidih , ia sama sekali memudahkan apabila adanya tetamu yang datang tanpa diduga.

Biasakan kalau ada tetamu , kalau boleh kita sedaya upaya untuk menjamu mereka dengan secepat yang munkin, barulah kita selesa nak bercerita dan mengeratkan lagi silaturohim.

Dan untuk anda yang tiada water heater, nak mandi sejuk ,pak bilal tengah azan Insha allah jug elektrik juga boleh dijadikan alat bantuan untuk memanas kan air. Tak bergitu.

Jadi bergitu banyak fungsi yang boleh kita lakukan dengan sebuah jug elektrik yang murah. Walaupun setiap rumah punyai dapur gas untuk memasak , Jug elektrik ini juga mampu menjimatkan pengunaan gas. Gas masak pun sudah RM30 setong kan..?

Ini belum lagi bercerita tentang penguna yang terdiri dari orang bujang dan penuntut yang tinggal di asrama atau bilik sewa. Mereka pasti lebih kreatif diatas pengunaan jug elektrik ini.

Okeh dibawah ini saya adalah terjumpa sebuah jug elektrik yang diperbuat daripada kaca.

Saya lihat memang menarik , waktu memasak jug elektrik ini akan menghidupkan lampu berwarna biru. Anda saksikan lah sendiri pada video  yang telah saya rakam ini

Jangan lupa subscribers youtube saya DISINI 

Memang menarik, dan apabila air mula mendidih, anda akan dapat melihat nya secara langsung.
Jadinya kita akan lebih yakin dengan operasi memasaknya.

Dan saya sudah menjumpai dimana ia ada terjual melalui laman sesawang popular ini.

Detail produk seperti dibawah ini:-

1) 1.7L Capacity 1850-2200W

2) Removable Washable Filter

3) Blue Indicator Light

4) Striking Blue LED Lighting ring

5) Secure Clik-on Lid/POP Button Lid

6) Cord Storage

7)3-Level Temperature Protection

8)Secure Clik-on Lid/POP Button Lid GS/CE/ROHS

Jom survey dari sini:-

Semoga perkongsian Beli jug elektrik kaca dengan harga terbaik ini bermanfaat untuk anda. Jom sertai Telegram onlajer untuk maklumat pantas:- https://t.me.onlajer

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge