Miliki Jam Dinding Azan untuk kemudahan anda

Assalamualaikum, Survey Jam azan digital.

Alhamduililah semasa saya menulis ini semua umat Islam di seluruh dunia tengah menunggu satu bulan yang cukup mulia dengan hati yang amat gembira.

Ramadan Al mubarak akan tiba, Insha Allah kita semua akan dapat menjalankan Ibadah puasa dengan penuh ketabahan dan kesyukuran.

Waktu bergini saya percaya anda semua pasti mahu melihat waktu – waktu solat dengan tepat. Dengan itu anda boleh lebih bersedia untuk melakukan aktiviti seharian dan akan lebih alert untuk waktu solat, waktu imsyak dan juga waktu berbuka.

Saya rasa waktu seperti ini adalah waktu yang paling sesuai untuk anda mendapatkan atau menghadiahkan kepada teman , Sebuah Jam Dinding Azan.

Dengan Jam seperti ini anda pasti dapat merancang dengan lebih baik , Bila masanya anda patut berhenti melakukan aktiviti – aktiviti duniawi untuk berseiap sedia ke Mesjid atau surau untuk berjemaah.

Jika tidak salah , Jam – jam seperti ini banyak dipasang pada bilik – bilik hotel yang berhampiran Mesjid Nabawai. Walaupun dari bilik hotel kita mampu mendengar suara Azan tetapi mereka tetap menyedikan jam seperti ini untuk memudahkan para jemaah bersiap sedia untuk melakuakan ibadah.

Bukan kah ia melambangkan jam dinding azan ini sangat penting dan sangat perlu dimiliki.

Pastinya setiap detik amat berharga untuk kita semua, Bukan kah bergitu?

Jam dinding ini juga amat sesuai untuk diletakan dikediaman atau juga pejabat. Malah anda juga boleh menginfaqkan dimana – mana tempat yang anda rasakan sesuai.

Kebiasaan jam azan digital ini akan dilengkapi dengan penunjuk arah kiblat. Jam ini akan memaparkan Waktu sebenar, Waktu – waktu solat dan terbit matahari dan juga ia dilengkapi dengan penujuk hari bulan dan juga suhu bilik.

Dan ia sangat mudah untuk mengaturkan lokasi nya.

Anda hanya perlu setkan kepada kawasan dimana anda tinggal. Mengikut ataurcara yang diberikan pada permukaan bungkusan.

Dan jika tidak salah ia dilengkapi dengan 5 suara Azan .

Anda hanya perlu memilikinya untuk anda lebih bersiap sedia untuk membuat pekerjaan sehari – harian.

Survey Jam azan digital

Survey Jam azan digital – Jam Azan Terbaik

Jadi bagi saya , anda memang patut untuk memilikinya. Sebagai salah satu usaha anda untuk menepati waktu solat anda. Jam dinding azan ini juga biasanya akan mengunakan sumber kuasa dari bateri AA.  Dan biasanya akan punyai port adaptor untuk anda yang tidak mahu bergantung kepada penngunaan bateri.

Namun apa yang penting Jam dinding azan pasti akan lebih memudahkan anda untuk mengatur waktu beribadah dan juga waktu untuk anda melakukan aktiviti seharian anda.Untuk maklumat lanjut anda boleh sahaja layari halaman atau pautan ini – Jam Azan Terbaik

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge